fbpx

What’s Priceless to You: zgodba o Lionelu Messiju

Z umetno inteligenco ustvarili "mladega" Messija.

Foto: Mastercard

Mastercard je svojo dolgoletno podporo Ligi prvakov UEFA obeležil s filmom, v katerem glavno vlogo igra globalni ambasador podjetja Lionel Messi.

Film, ki ga je predstavil sam Messi na svojem Instagram profilu, je na voljo tako v Evropi kot drugod po svetu, ljubiteljem nogometa pa je na voljo tudi na Priceless.com.

V čustvenem filmu, izdelanem s pomočjo umetne inteligence, se eden izmed najboljših nogometašev na svetu in štirikratni zmagovalec UEFA Lige prvakov ozre na sebe iz mladosti, raziskuje pomemben vpliv, ki ga nogomet še naprej igra v njegovem življenju, in nas tako spomni na strast, ki jo gojimo do te navdihujoče in pomembne igre.

Želim si, da bi tudi v resničnosti imel priložnost pogovoriti se s seboj iz mladosti, da bi mu lahko povedal, da bo vse v redu, da se bodo njegovi napori in odrekanja obrestovala ter da bo še vedno igral igro, ki jo ljubi,
je dejal Lionel Messi.

Veliko strast do nogometa med Evropejci dokazuje tudi nedavna študija Mastercard indeks ekonomije športa (Mastercard Sport Economy Index), ki jo je izvedel Mastercard po vsej Evropi. Pokazala je, da je bil nogomet leta 2021 najbolj viden šport v živo in je leta 2022 za navijače ponovno na prvem mestu, saj jih več kot polovica (51 %) namerava videti šport letos v živo. Podatki raziskave prav tako razkrivajo, da si je lani skorajda vsak sedmi Evropejec (69 %) in več kot polovica Slovencev (55 %) nogometno tekmo ogledalo v živo, 32 % Evropejcev pa jih nogomet tudi igra. Obenem polovica vprašanih meni, da se bo priljubljenost nogometa letos še povečala.

Foto: Mastercard

Inovacija umetne inteligence

Eden največjih izzivov pri ustvarjanju tega filma je bil v njega vključiti mladega Lionela Messija, kar so ustvarjalci dosegli tako, da so uporabili novo metodo posebnih učinkov VFX »Neural Rendering«. Ta način omogoča uporabo umetne inteligence (AI), ki je namesto običajno uporabljenih grafičnih posebnih učinkov izdelala »sintetično upodobitev«.

»Ta tehnologija je fantastična,« je dodal Messi»Ko sem film pokazal družini in prijateljem, niso mogli verjeti, kako jim je to uspelo – dobil sem kurjo kožo, ko sem na ekranu videl, kako komuniciram s seboj kot fantom.«

Foto: Mastercard

Ustvarjalci so umetni inteligenci v obdelavo poslali na tisoče podob mladega Messija. Posredovali so ji fotografije, video in zvočne posnetke Messija v mlajših letih in pa tudi videoposnetke posameznikov, ki so mu podobni. Umetna inteligenca je te podatke lahko uporabila za ustvarjanje končne digitalne slike in jih pozneje vključila v posnetke v živo, ki jih vidimo v filmu. Postopek VFX je bil tako prvič v oglasu uporabljen za tako realističen prikaz, pri čemer je bistveno vlogo odigral Thiago Porto, specialist za VFX in vodja te tehnologije pri podjetju The Mill.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!