Znane znamke, če bi proizvajale vino
V zraku · buzz buzz

Kaj, če bi svetovno znane blagovne znamke kot so Facebook, Amazon, Adidas, Lacoste in Michelin prodajale vino? To se je vprašal Thomas Ollivier aka Tom Le French, ki si je predstavljal, kako bi izpadle steklenice vina, če bi jih polnile vsem dobro znane znamke, ki pa jim je vinarska industrija tuja. Svoje fiktivne dizajne je predstavil v seriji 99 Wine Bottles.

99 Wine Bottles je serija steklenic vina z izmišljenimi etiketami svetovno znanih blagovnih znamk, ki jih sicer ne najdemo med ”vinarji”. Namišljene dizajne je izdelal kreativec Thomas Ollivier, ki si je zamislil, kakšne steklenice bi na prodajne police pošiljale znamke kot so Google, McDonalds, Coca-Cola, New York Times in Walt Disney, če bi se kdaj odločile svoj posel razširiti še na vinarstvo.

PREBERITE ŠE: Reuters: najpopularnejše fotografije z Instagrama leta 2015

Vse steklenice vina v nadaljevanju so fiktivne in jih žal ni moč kupiti.

Svetovno znane blagovne znamke kot prodajalke vina:
Znane znamke, če bi proizvajale vinoOdpri galerijo

Reakcije sestric, ko zagledajo bratca Najlepše božično darilo: sestrice pod jelko pričakal bratec Ženske z bradami in brki iz las Ženske z ”bradami in brki”, ki jim jih zavidajo še moški Reakcije ljudi, potem ko jim neznanec pove, da se jim zdijo resnično lepi Neprecenljive reakcije: kako se ljudje odzovejo, ko ”izvejo”, da so lepi? Reuters Instagram Reuters: najpopularnejše fotografije z Instagrama leta 2015 ·