Lexus UX
Utrip mesta · mobilno

Kompaktni segment križancev v segmentu vrhunskih znamk je dobil še enega križanca, ki ga boste morali dodati na seznam, če pogledujete po tovrstnih vozilih. Novi Lexus UX ima zelo pogumen dizajn, povsem na novo razvito platformo in hibriden pogon, ki prinaša tudi štirikolesni pogon.

Lexus na naših cestah ni pogost, a verjamemo, da ima prav model UX pri slovenskih kupcih velik potencial. Vstopa namreč v segment križancev, ki lahko igrajo več vlog hkrati in tako zadovoljijo vedno bolj zahtevne kupce avtomobilov. Lexus bo po godu urbanim nomadom in tistim, ki ne želijo biti povprečni. Samo poglejte njegov bahaški “nos” in linije, ki sledijo japonski tradiciji oblikovanja. Če so vam všeč avtomobili iz dežele vzhajajočega sonca, potem se je UX že zapisal visoko na seznam vaše izbire. Notranjost sicer sledi avantgardnemu oblikovanju zunanjosti. Je bolj umirjena, a vseeno izjemno sodobna. V notranjosti kraljuje japonska tehnika šivanja usnja, imenovana sashiko. Ta se uporablja pri šivanju uniform za borilne športe, kot sta judo ali kendo.

UX pa prinaša več kot le videz. Ima precej novega ali, bolje povedano, popolnoma novega pod drobovjem. Je prvi model podjetja na novi platformi GA-C, ki pripomore k najboljšemu najnižjemu težišču vozila, kar bo vsekakor izjemno vplivalo na vozne lastnosti. Sicer gre za skoraj 4,5 metra dolg avtomobil, ki premore precejšnjo medosno razdaljo 2,63 metra.

Kdaj bo UX zapeljal na slovenske ceste, ne vemo. Vemo pa, da bo vsekakor našel prave kupce. Kljub napredku še vedno sledi svoji zavezanosti tradiciji. In tako je tudi prav.

Galerija slik: Lexus UX

Lexus UXOdpri galerijo
Toyota GR Supra Racing Concept Toyota GR Supra Racing Concept: rodila se je huda tekmovalna zverina BMW M8 Gran Cupe Reinkarnacija legendarnega BMW serije 8 bo Gran Coupe Range Rover SV Coupe Range Rover SV Coupe: super terenec je postal super kupe Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ 4-Türer Coupé Mercedes-Benz AMG GT 4: zavist serijsko · ·