logos-drawn-memory-009
V zraku · buzz buzz

Blagovne znamke v marketinške aktivnosti investirajo ogromne količine denarja. Njihovi logotipi nas napadajo iz vseh strani, zato ni nič nenavadnega, da so se že dodobra vsidrali v našo podzavest.

Podjetje Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, pri katerem je 156 Američanov, starih med 20 in 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.

Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.

Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila barvo, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.

Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.

Apple

Adidas

Burger King

Starbucks

Domino’s Pizza

Foot Locker

Target

Ikea

7Eleven

Walmart


15 obupnih zemljevidov, ki vam jih učitelji v šoli niso pokazali 15 obupnih zemljevidov, ki vam jih učitelji v šoli niso pokazali Pred spanjem se raje izogibajte tem 9 stvarem Pred spanjem se raje izogibajte tem 9 stvarem shutterstock_1064277563 Ženske razkrivajo, kakšni moški jih najbolj privlačijo shutterstock_550879522 Ste vedeli, da je največ serijskih morilcev rojenih novembra? · · · ·