fbpx

Sramežljiva embalaža Naked zardi, ko se je dotaknemo

Sramežljiva embalaža Naked

Ruski produktni oblikovalec Neretin Stas je v sklopu izobraževanja razvil inovativen koncept za interaktivno embalažo linije izdelkov za nego Naked. “Nagim” tubam in stekleničkam, ki s svojim rožnatim in oblinastim videzom spominjajo na dele človeškega telesa, je poleg človeškega videza vdahnil tudi občutek za sram in ugodje, saj prvotno svetlopolti izdelki ob dotiku živo rdeče zardijo. Najbrž jim je všeč …

Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.

Sramežljiva embalaža Naked
Sramežljiva embalaža Naked

Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.

PREBERITE ŠE: Yann Rabanier: Čudoviti portreti zvezdnikov

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.behance.net

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.