For bilelskere er de første dagene av mars alltid spennende, da en av de viktigste begivenhetene i bilindustrien begynner - Geneva International Motor Show (internasjonal motormesse). Årets bilutstilling er nummer 85 i sin 110-årige historie og imponerer med presentasjoner av visjonære fremtidens kjøretøy og nye modeller som kommer på veiene de neste månedene. Vi har gjennomgått noen viktige innovasjoner for deg.
Geneve Motor Show (Salon International de l’Auto Geneva) oz. Mednarodni avtosalon Ženeva letos gosti več kot 220 razstavljalcev, ki so na ogled množicam pripeljali 900 razstavnih eksponatov. Prav revolucionarnih novosti letos ni toliko kot ponavadi, so pa proizvajalci poskrbeli za kopico odličnih konceptov, ki nas uspešno popeljejo v prihodnost avtomobilizma. Za vas smo povzeli in zbrali tistih nekaj najpomembnejših.
Superšportniki na sterodih & koncepti
Merke Aston Martin je v Ženevo pripeljala ultimativnega Vantage GT3, ki pod motornim pokrovom skirva 592 konjev, ki jih iztisne iz V12 motorja. Vaš bo lahko že za nekaj več kot 340.000 evrov. To pa še ni vse, predstavili so tudi Vulcana, ki ga lahko označimo za hiperavto z več kot 800 konjskimi močmi. Slednji bo izdelan v izjemno malem številu in le za izbrane zbiralce.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Aston Martin Vulcan bruha svojo moč kot vulkan lavo.
Audi nam nikoli ne ostane dolžan in vsako leto pripelje vsaj en odličen koncept. Tokrat koncept Audi Prologue Avant nakazuje prihodnost karavanskih modelov te znamke z novimi smernicami. Pred časom pa je že pokazal Audi Prologue Coupe.
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Audi Prologue
Det har allerede startet rykter i offentligheten om at prologen skulle være en god indikasjon på fremtidens generasjon av A8-modellen, men dette ble verken bekreftet eller avkreftet av Audi.
Passasjerkabinen vil være ekstremt raffinert og futuristisk og fullstendig digital. Skjermene, når de ikke er i bruk, vil fungere som pianosvarte applikasjoner.
Umiddelbart bak spaken til S-tronic-automatgiret, gjennom hvilken og ved hjelp av den serielle quattro-stasjonen, vil stasjonen alltid sendes til alle fire hjulene, vil det være en stor OLED-skjerm, som vil kombinere alle de klassiske knappene og skodder.
Det er riktig Audi močno osvežil svojega R8, paradnega konja v razredu super športnikov, ki si mnogo tehničnih detailov deli z bratom – Lamborghini Huracanom in v drugi generaciji prihaja s stalnim pogonom na vsa kolesa. Je še ostrejši in drznejši.
Fersk fra Ingolstadt. R8 V10.
Fersk fra Ingolstadt. R8 V10.
Fersk fra Ingolstadt. R8 V10.
Fersk fra Ingolstadt. A8 V10.
Bentley se z GT concept – študijo dvosedežnika podaja tja, kjer sta danes Aston Martin in Ferrari. Bugatti pa proslavlja in se hkrati poslavlja od Veyrona z izvedenko La Finale, ki bo zadnji prodani Veyron in prav zaradi tega nekaj posebnega. Ferrari je pripeljal 488 GTB, naslednika legendarnega Ferrarija 458 italija, ki navduši z V8 motorjem, ki mu pomaga turbo. S 660 konjskimi močmi ga vidimo ob boku McLarna 675LT, prav tako predstavljenega na avtosalonu.
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
3,9-liters V8 er en sann teknologisk perle, siden den yter nesten utrolige 172 hk per liter volum.
Slednji je na sejem pripeljal še brutalnega McLaren P1 GTR, ki pod pokrovom motorja skriva 986 konjskih moči in ima zbirateljsko visoko končno ceno 2.7 milijona evrov.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
McLaren F1 GTR in njegov najmlajši sorodnik McLaren P1 GTR.
Lotus je predstavil prenovljeno Evroro 400, ki obljublja več vozniških užitkov.
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Takole nas bo večina navadnih smrtnikov videla Lotus Evoro 400 na cesti. Od zadaj.
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Lotus Evora 400
Mercedes pa svoje oboževalce draži z AMG GT3, ki predstavlja mokre sanje vsakega ljubitelja znamke z zvezdo ter terenskim G500 4×4, ki mu v offroad svetu ni para.
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Mercedes-Benz G 500 4×4²
Porsche se baha z legendarno 911-ico z oznako GT3 RS ter njenim manjšim bratom Caymanom GT4.
Porsche cayman GT4
Porsche cayman GT4
Porsche cayman GT4
Porsche cayman GT4
Porsche cayman GT4
V družinski “garaži”
Pustimo svet superšportnih avtomobilov in poglejmo kaj iz Ženeve bomo lahko zapeljali v našo “družinsko” garažo. Audi hitre očete draži z različico Audi RS3, po vsej verjetnosti eden najbolj vročih “hot hatch-ov” letošnjega salona s 362 konjskimi močmi in pospeški od 0 do 100 km/h pospeši v pičlih 4.3 sekunde. BMW je v živo pokazal novo serijo 1 tako v 5-vratni različici kot 3-vratni različici.
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye Enica ser mye mer ut som 4-serien fra fronten, og noen tilhørigheter kan også finnes med X4. For første gang i denne modellen kan frontlysene lyse utelukkende i LED-teknologi.
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
BMW 1-serie
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Interiøret har fått mindre enn det ytre bildet, men sentralkonsollen med iDrive-kontrolleren er litt endret, og polstringen er også ny.
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
Den nye BMW 1-serien
In “napihnjenega” družinskega enoprostorca BMW-ja serije 2 Gran Tourer, ki premore dodatno tretjo vrsto sedežev in lahko gosti 7 potnikov. Edinstveno za BMW.
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Notranjost bo še bolj družinsko uporabna in zračna, v prvi vrsti pa razen nekoliko višje višine merljivih razlik glede prostornosti ni.
V tretji vrsti bosta na željo kupca prostor našla še dva pomična sedeža, ki bosta glede na videno ponujala dovolj prostora kvečjemu otrokom ali največ odraslim srednje rasti.
Novi BMW serija 2 Gran Tourer
Blagovna znamka DS se je končno “znebila” blagovne znamke Citroen in postala samostojna avtomobilska znamka. DS je tako predstavil rahlo prenovljenega DS5.
model DS5
model DS5
model DS5
Prvič pri modelu DS5 bodo sijalke lahko svetile zgolj v tehnologiji LED, ki si jo je sposodil pri pred kratkim prenovljenem DS3.
Francozi ob predstavitvi modela radi poudarijo, da je ta povsem enakovreden modelom uveljavljenih premium znamk.
Ford nam je pokazal Focusa RS – tretjo generacijo najbolj zlobnega družinskega “hatchbacka” z besnim 316 konji.
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Det sportslige preget av interiøret vil bli forsterket av det nedskårne rattet og ekstra målere på toppen av midtkonsollen, mens sentralskjermen vil vise mye flere data om motordrift, sideakselerasjon og stoppeklokkedata.
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Ford focus RS 3.0
Den forventet giftige fronten støttes videre av et aero-kroppssett som omfavner de vertikale LED-kjørelysene, mens de viktigste skinner i en sporbar bi-xenon-teknikk.
Honda je predstavila strupeno Civic z oznako Type R ter legendarnega mestnega terenca – Hondo HR-V, ki bo na naše ceste zapeljala že poleti. Hyundai nadaljuje modelno ofenzivo in predstavlja pomlajenega i30.
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Hyundai i30 (2015)
Prav tako je v Ženevo pripeljal novega i20 coupe ter simpatičnega terenca Hyundai Tucson-a.
Hyundai tucson 2015
Hyundai tucson 2015 – bočna linija
Hyundai tucson 2015 – zadek
Hyundai tucson 2015 – notranjost / Notranjost je ravno prav očiščena, da deluje izjemno pregledno in čisto.
Hyundai tucson 2015 – multimedija
Land Rover je predstavil prenovljenega Range Rover Evoque, ki je po štirih letih dobil prenovljen obraz in nekoliko spremenjene linije.
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.
Range rover evoque
Range rover evoque
Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.
Range rover evoque
Range rover evoque
Range rover evoque
Opel han presenterte najbolj divjo različico Corse, ki nosi oznako OPC. Obljublja 207 konjev, ki ji omogočajo da do 100 km/h pospeši v 6.3 sekunde in doseže 230 km/h končne hitrosti.
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Prednji del bo podobno agresiven kot sestrska astra OPC, za kar poskrbi “aero body kit”, od večje sestre pa je podedoval tudi ekskluzivno “flash blue” barvo.
Zadnji spojler bo prvič pri tovrstnih (OPC) modelih, na voljo v dveh izvedenkah. Že osnovni bo konkreten, še zajetnejši pa bo ponujal še več pritiska k tlom.
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Opel corsa OPC
Notranjost Opel corse OPC
Notranjost Opel corse OPC
Opel corsa OPC
Notranjost Opel corse OPC
Notranjost je prav tako dobila pričakovano športno zabelo, piko na i pa pomenita školjkasta prednja sedeža znamke Recaro.
Opel corsa OPC
Renault si želi kupcev, ki so jim všeč višja vozila, zato vstopa na trg športnih tereneskih vozil s simpatičnim Kadjarom.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Synd navdušuje z novo generacijo Škode Superb za katero smo si edini, da bo trn v peti tako Volkswagen Passatu, Audiju A6 ter Ford Mondeu.
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Nova Škoda Superb 2015
Za hitre očete Škoda ponuja novo Octavio z oznako vRS z 227 konjskimi močmi, kot pravijo – najhitrejša škoda vseh časov. Strupeno! Toyota je pokazala prenovljenega Aurisa in Avensisa! Volkswagen ne počiva in nadaljuje usklajevanje in posodabljanje vseh modelov v svoji ponudbi. Volkswagen Touran je presenetil z izjemno dinamično pojavnostjo v svoji tretji generaciji.
Novi Volkswagen Touran je videti izjemno dinamičen in hkrati veliko bolj aerodinamičen.
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi touran na zunaj deluje precej podobno kot prejšnja generacija. Le redkokdo bo opazil dodatnih 13 centimetrov.
Novi Volkswagen Touran 2015
Novi volkswagen touran 2015
Družbo mu dela novi Sharan, opremljen z novimi tehnologijami in varčnejšimi in čistejšimi motorji.
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan
“Likanje” lepotnih gubic in nekoliko več kompaktnosti – vse doseženo z dodelavo detailov karoserije.
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan (2015)
Notranjost, ki je vedno bolj limuzinska – Volkswagen Sharan
Volkswagen Sharan
Volkswagen Sharan (2015)
Volkswagen Sharan
Prepoznavna oblika legnede v svojem razredu – Volkswagen Sharan
Volskwagen Det er Passat namenil različico Alle spor, ki prinaša robustno zaščitno plastiko, pogon 4×4 ter mnoge “terenske” prilagoditve, ki bodo omogočale izlete na zahtevnejše terene.
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack
Interiøret vil være veldig likt det i de "sivile" versjonene av Passat Variant, med forskjellen på noen få inskripsjoner av versjonen og litt rikere utstyr enn tilfellet er for de grunnleggende Passatene.
Volkswagen Passat Alltrack
Letošnji avtosalon si bo Volkswagen zapolnil tudi po osvojitvi lovorike Evropski avto leta 2015, ki jo je prejel za Volkswagen Passata.
Volkswagen Passat 2015 / Evropski avto leta 2015
Avtomobil preseneti z nižjo silhueto, ki pudarja več dinamičnosti.
Futuristični led prikazovalnik, namesto klasičnih števcev je tudi pri najboljši modelni opremi za doplačilo.
V zadku je še vedno klasično veliko prostora.
Zadek krasi led optika, ki se pri modelni opremi razlikuje v grafiki.
Karavanska različica passata je pri nas bolj priljubljena. A je limuzina tudi izjemno skladna.
Dinamiko in okuse zadovolji bogata motorna paleta.
Mer informasjon
Več informacij o posameznih modelih preveri na povezavah v okviru samega članka.
Spremljaj dogodek:
www.salon-auto.ch/en/