Porsche är mindre än två år efter lanseringen av nuvarande 911, bara att den som vanligt även erbjöd i GTS-versionen. Detta innebär en uppgradering av carrera S både när det gäller design och kraft, och för drygt 12 tusen till ger den 30 hk till bordet, kraftfullare körmekanik och en del designtillbehör som gör 911 till ett ännu större sportobjekt för önskan.
varumärke gran turismo sport efter boxsterju, caymanu, panameri in cayennu sedaj ponovno šteje pet članov, tako kot pri ostalih modelih pa oznaka GTS na zadku pomeni nekaj več moči, vizualne športne zabele in bolj športno dovršeno vozno mehaniko.
Moč iz 3,8-litrskega bokser šestvaljnika so porshejevi inženirji povečali za 30 KM, tako da sedaj zmore 316 kW ali 430 KM, posledično pa s pomočjo serijske PDK prestavne avtomatike, stotico doseže v 4,0 sekunde (coupe različica, pri cabriu traja dve desetinki dlje).
Največja hitrost vseh različ je preko 300 km/h, najhitrejši med četverico pa je coupe z zadnjim pognom in sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, ki doseže 306 km/h. Saj ne da bi bilo pomembno, ampak pri Porscheju so med droben tisk zapisali tudi, da je ekonomičnost vseh modelov enaka tistim pri bolj “pohlevnih” carrerah S. Pri vseh je serijski sport chrono paket, po višini prilagodljivo vzmetenje och mer športno uglašen izpušni sistem.
LÄS MER: Porsche 911 carrera S martini edition
GTS različice poleg napisa na zadku prepoznate po nekoliko širših kolotekih zadaj, posebnem prednjem odbijaču in 20 palčnih mat črnih platiščih, razlike pa pomenijo še na črno ozadje postavljena biksenonske prednje luči in temno kromirana para izpušnih cevi.
Največji zanesenjaki bodo do svojega 911 GTS lahko prišli že v mesecu novembru, cene na domačem tržišču pa se bodo pričele pri 117.549 evrih.
Mer information:
www.porsche.com/slovenia/911GTS