fbpx

10 neverjetnih mitov in dejstev o televiziji in slovenski Hisense U7

Hisense U7

Foto: Jan Macarol

Svet televizije je bil vedno poln zanimivosti, ki so navduševale občinstvo skozi desetletja. Od prvih črnobelih zaslonov do današnjih pametnih televizij, ki obljubljajo izboljšano uporabniško izkušnjo, se je ta “gospodinjski” aparat razvil v središče domače zabave. Raziskujemo 10 mitov in dejstev o televiziji in hkrati predstavimo slovenski Hisense U7.

Televizija se skozi desetletja ni le ohranila kot osrednje središče našega domače zabave, temveč je doživela tudi monumentalno tehnološko evolucijo, ki je obogatila njeno funkcionalnost in uporabniško izkušnjo. Od preprostega orodja za gledanje do pametne naprave, ki nudi dostop do raznolikih multimedijskih vsebin, je televizija prehodila impresivno pot. Skupaj s tem razvojem so se pojavljali tudi miti in dejstva, ki so s časom postala del kulture gledanja televizije. Raziščimo nekatere.

10 neverjetnih mitov in dejstev o televiziji

1. dejstvo: Število televizij na svetu

Skoraj vsako gospodinjstvo na svetu ima televizijo, kar predstavlja skoraj 1,8 milijarde gospodinjstev. Ob predpostavki, da v vsakem gospodinjstvu v povprečju živi 4 družinski člani, to pomeni, da ima dostop do televizije skoraj vsak prebivalec sveta, torej okoli 7,2 milijarde ljudi.

Zanimivost: Podjetje Hisense je v decembru 2022 doseglo rekordno dobavo televizij, in sicer 2,35 milijona kosov, kar jim je omogočilo, da so prvič zasedli prvo mesto na lestvici vseh proizvajalcev televizorjev na svetu. Zanimivo je, da je prav televizija Hisense U7 proizvedena v Sloveniji, natančneje v Velenju.

2. dejstvo: Čas, ki ga preživimo pred televizijo

Povprečna oseba bo v svojem življenju pred televizijo preživela kar devet let, kar je skoraj desetletje. V enem letu preživimo pred televizijo neverjetnih pet mesecev, saj ljudje pred televizijo povprečno preživimo več kot 3 ure dnevno. Te številke odražajo pomemben del časa, ki ga ljudje preživijo pred televizorjem.

Zanimivost: Na drugi strani tehnološke inovacije prinašajo tudi okoljske koristi. Na primer, televizor Hisense v povprečju na letni ravni porabi 100 kWh električne energije. Vendar pa zaradi vgrajenih senzorjev in umetne inteligence, ki uravnavajo jakost svetilnosti glede na svetlobne razmere v prostoru, lahko ta televizor porabi manj energije, kar je korak naprej v smeri energetske učinkovitosti in pametne tehnologije.

3. mit: Ali gledanje televizije škoduje očem?

Mit, da gledanje televizije škoduje očem, izhaja iz časov starih televizij, vendar sodobni zasloni ne oddajajo škodljivega sevanja. Kljub temu je priporočljivo, da oči občasno počivajo, še posebej, če gledate televizijo z manjšim zaslonom in se trudite pri branju podnapisov, saj lahko to vpliva na vaš vid. Na primer, 65-palčna televizija, ki meri 164 centimetrov v diagonali, ponuja dovolj velik zaslon za udobno gledanje. Dodatno, ta model televizije ponuja osveževanje s frekvenco 144Hz, kar je posebej primerno, če na televizijo priklopite igralno konzolo. V takšnih primerih se samodejno vklopi način Game Mode Pro, ki izboljša igralno izkušnjo z optimiziranjem prikaza slike.

4. dejstvo: Kdaj smo dobili barvno televizijo?!

Prva barvna televizija je bila predstavljena leta 1954 in je stala približno tisoč dolarjev, kar je bilo takrat enakovredno ceni manjšega avtomobila. Zanimivo je, da je sodobna televizija Hisense 65 U7, ki stane okoli 900 evrov, cenovno zelo primerljiva z zgodovinsko ceno prve barvne televizije, čeprav je zaradi inflacije dejanska vrednost denarja močno padla. Prvi barvni televizijski prenos je bil Tournament of Roses, ki je potekal 1. januarja 1954, vendar so televizijske postaje večinoma oddajale programe v črno-beli tehniki vse do sredine sedemdesetih let. Dejstva o zgodovini barvne televizije in primerjava cen z modernimi televizorji ponujajo zanimiv vpogled v evolucijo te tehnologije in njeno dostopnost za splošno javnost.

5. mit: Televizija ubija možganske celice

Mit, da televizija ubija možganske celice, je bil ovržen, saj lahko izobraževalne oddaje in dokumentarci dejansko spodbujajo možgansko aktivnost. Vendar pa prekomerno gledanje televizije, še posebej resničnostnih šovov, morda ne prispeva k kognitivnemu razvoju. Zanimivo je, da je gledanje televizije bolj pogosto v revnejših državah v primerjavi z državami z višjim bruto domačim proizvodom. Tam gledajo televizijo več ur na dan.

Zanimivost: tehnološki napredek omogoča, da so sodobne televizije kot je Hisense 65-palčni model z oznako U7 KQ, opremljene z vrhunskimi funkcijami. Ta model ponuja 4K UHD resolucijo v Mini LED tehnologiji, diagonalo zaslona 164 cm (65”), in tehnologijo zvoka Dolby Atmos. Pametni televizor poganja operacijski sistem VIDAA, ki podpira skoraj vse pretočne aplikacije, kar dodatno obogati uporabniško izkušnjo in omogoča dostop do široke palete izobraževalnih in zabavnih vsebin.

6. mit: Televizijo gleda vedno manj ljudi

Čeprav se zdi, da ljudje vse manj gledajo televizijo, še vedno obstajajo dogodki, ki privabijo ogromno gledalcev pred zaslone, kot so Olimpijske igre in FIFA svetovno prvenstvo v nogometu, ki jih skupaj gleda približno milijarda ljudi. Hisense, ki je ponosen sponzor FIFA svetovnega prvenstva, je razvil pametno televizijo, ki z umetno inteligenco zazna dogajanje na zaslonu in avtomatično preklopi v način “šport”. Ta način prilagodi osveževanje, barve in svetilnost na TV ekranu, kar omogoča boljšo uporabniško izkušnjo. Z inovativnimi funkcijami, kot je ta, Hisense televizija zagotavlja, da je gledanje televizije še vedno privlačno in tehnološko napredno doživetje, ki se prilagaja dinamičnim potrebam gledalcev.

7. dejstvo: Kje je največja televizija na svetu?

Največja televizija na svetu nahaja v Pekingu in meri neverjetnih 250 metrov v dolžino ter 30 metrov v širino. Ta gigantska velikost televizije poudarja, kako daleč je tehnologija prišla od prvih dni televizijskih prenosov, hkrati pa odpira vprašanje o možnostih in potencialu, ki ga televizija in njeni zasloni ponujajo za prihodnost. Gigantski zasloni lahko ponudijo edinstveno izkušnjo gledanja, kar lahko spremeni način, kako dojemamo in uporabljamo televizijo v vsakdanjem življenju.

8. dejstvo: Kdaj je bil predvajan prvi TV oglas?!

Prvi televizijski oglas je bil predvajan leta 1941 in je trajal le deset sekund, kar je zelo drugače v primerjavi s sodobnimi oglaševalskimi bloki. S časom je tehnologija omogočila bolj uporabniku prijazne izkušnje, kot je možnost preskoka oglasov. Na primer, televizija Hisense, ki je bila omenjena v pogovoru, podpira pretočne aplikacije, kar omogoča gledalcem, da preskočijo oglase in neprekinjeno uživajo v svojih priljubljenih oddajah ali filmih. Ta funkcionalnost ne samo, da izboljša izkušnjo gledanja, ampak tudi priča o tem, kako se je televizijska tehnologija razvijala v prid uporabniku.

9. dejstvo: Hisense U7 je dobitnik nagrade EISA 2023 – 2024

Hisense 65U7 je model televizije, ki je prejel prestižno nagrado EISA za obdobje 2023 – 2024, kar je pokazatelj visoke kakovosti in inovativnosti, ki jo ta model prinaša na trg. EISA nagrade so prepoznane po celem svetu in podeljujejo priznanja najboljšim izdelkom v elektronski industriji, kar dodatno potrjuje vrednost in zanesljivost televizije Hisense 65U7.

10. dejstvo: Kakšno televizijo kupiti leta 2024?

Pri izbiri televizije v letu 2024 je vredno upoštevati tehnološke inovacije in funkcije, ki so se izkazale v preteklih letih. Na primer, model Hisense 65U7, ki je prejel prestižno nagrado EISA za obdobje 2023 – 2024, predstavlja izvrstno izbiro za tiste, ki iščejo napredno tehnologijo in kakovostno izkušnjo gledanja. S svojo 4K UHD resolucijo v Mini LED tehnologiji, podporo za Dolby Atmos zvok in pametno platformo VIDAA, ki omogoča dostop do številnih pretočnih storitev, ta model postavlja visoke standarde za sodobne televizorje. Dodatne funkcije, kot so avtomatsko prilagajanje načina slike na podlagi vsebine, na primer preklop v način “šport” med gledanjem športnih dogodkov, in možnost preskakovanja oglasov, obogatijo uporabniško izkušnjo in zagotavljajo udobje uporabnikom. Zanimivo je tudi, kako so se cene televizij z naprednimi funkcijami znižale skozi čas, kar omogoča bolj dostopne cene za visokokakovostne modele. Pri izbiri televizije v letu 2024 je pomembno upoštevati tako kakovost slike in zvoka, kot tudi pametne funkcije, ki vam bodo omogočile uživanje v široki paleti multimedijskih vsebin.

Dodatne Informacije

Vsebino je omogočil Hisense Slovenija.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.