fbpx

Hisense podprl projekt Veriga dobrih ljudi

FOTO: Predaja donacije: Maja Iljaž, vodja marketinga Gorenje GSI, Ana Plavčak, regijska direktorica Hisense TV, Doris Rojo in Sanja Cvitić, Veriga dobrih ljudi

Podjetje Hisense je postalo partner projekta Veriga dobrih ljudi. Z donacijo v višini 20.000 evrov so podprli digitalno opismenjevanje družin v stiski. Na ta način bodo omogočili izvedbo delavnic, v sklopu katerih bodo družine, ki živijo v revščini, opremili z osnovnimi in nujno potrebnimi digitalnimi kompetencami, ki so v današnji družbi še kako potrebne za ustrezno vključenost. Prav tako bodo Zvezi prijateljev mladine (ZPM) Ljubljana Moste-Polje, ki izvaja projekt Veriga dobrih ljudi, predali pametne televizorje. Ti bodo v pomoč pri delu z najranljivejšimi v njihovih počitniških domovih in v Večgeneracijskem centru Skupna točka.

Z digitalnimi veščinami nad stiske in socialno izključenost

Hisense bo z donacijo podprl delavnice, ki jih bodo v okviru projekta Veriga dobrih ljudi izvajali za otroke in starše za lažje rokovanje z digitalnimi orodji; brskanje po spletu za informacijami o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev, učenje osnov digitalne komunikacije (uporaba interneta in pisanje elektronskih sporočil), uporaba orodij za pripravo šolskega gradiva (seminarske naloge, predstavitve). Prav tako bodo starše učili o varni uporabi tehnologije med otroki. Na ta način bodo pomagali preprečiti stiske in socialno izključenost, h kateri prispevata tudi pomanjkanje osnovnih digitalnih znanj in pretirana raba tehnologije.

Hvaležni, da so lahko del tako pomembnega projekta

»V podjetju Hisense stremimo k razvoju naprednih tehnologij in inovativnih rešitev, ki bi izboljšale življenja. Ponosni smo, da lahko v sodelovanju z ZPM Ljubljana Moste-Polje prispevamo k temu, da bodo družine v stiski pridobile osnovne digitalne veščine, ki so nujne za uspešno vključevanje in delovanje v današnji družbi. Pomembno je, da po svojih močeh pomagamo družinam v stiski in na ta način vračamo družbi, zato smo hvaležni, da smo lahko partner tako pomembnega projekta, kot je Veriga dobrih ljudi,« je ob tej priložnosti povedala Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Europe Group.

Revščina je danes več kot samo lakota

Digitalna pismenost je ena od zelo pomembnih vseživljenjskih kompetenc, ki nam pomagajo, da se lahko uspešno vključimo v današnjo družbo in v njej tudi bolje in lažje živimo. Žal je pri nas veliko družin, ki živijo v revščini – revščina pa je danes veliko več kot samo lakota. Anita Ogulin, predsednica Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje izpostavlja pomembnost izobrazbe in funkcionalnih kompetenc za prekinitev cikla revščine. Situacija s koronavirusom je v kratkem času močno povečala potrebe po digitalni komunikaciji v vsakdanjem življenju. »V času trajanja epidemije je selitev šolanja, dela in ostalih družbenih aktivnosti v virtualni svet in na splet mnogim družinam predstavljala veliko stisko. V Verigi dobrih ljudi smo ves čas družinam svetovali, nudili računalniško opremo in urejali internetne povezave ipd. Veseli smo, da bomo lahko še naprej s pomočjo podjetja Hisense družinam nudili pomoč tudi na področju razvijanja funkcionalnih kompetenc in digitalne pismenosti, saj nerazumevanje rabe tehnologije in neznanje prispevata k večanju stisk, predvsem pa socialne izključenosti.«

Veriga dobrih ljudi za družine v stiski

Veriga dobrih ljudi je program celostne pomoči družinam z otroki iz vse Slovenije, katerega cilj je pomoč družinam pri reševanju težav, da lahko samostojno nadaljujejo aktivno življenje. Pri reševanju nastale situacije jim pomagajo s celostnim programom pomoči, ki zajema štiri podporne stebre – finančna in materialna pomoč, pravna pomoč, strokovno vodenje in krepitev funkcionalnih kompetenc ter psihosocialna pomoč in zdravje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.