fbpx

Barva posteljnine vpliva na kakovost spanca: kateri barvni odtenki so najboljši in katerim se nujno izognite?

Foto: envato

Kako barva posteljnine vpliva na kakovost spanja in zakaj bi se morali izogibati beli posteljnini?

Medtem ko vemo, da lahko barva sten v spalnici vpliva na kakovost spanja, strokovnjaki opozarjajo, da je barva posteljnine prav tako pomembna za dober nočni počitek.

Kako barva posteljnine vpliva na kakovost spanca?

Uporaba nevtralnih barv v spalnici je najboljša izbira, vendar pa velja ravno nasprotno za barvo posteljnine. Pri izbiri posteljnine bi se morali izogibati beli in svetlo modri barvi.

Najboljši so rumeni, oranžni, rdeči in črni odtenki.

Kakšne barve je vaša posteljnina? Foto: Jean Van Der Meulen / Pexels

Bela in svetlo modra posteljnina naj bi vplivali na raven melatonina, hormona, ki se izloča ponoči in je pomemben za regulacijo cikla spanja in budnosti.

Pri izbiri barve posteljnine je zato smiselno razmisliti o barvah, ki bodo spodbudile naravno proizvodnjo melatonina in posledično izboljšale kakovost spanja.

Za boljši spanec strokovnjaki priporočajo temnejše odtenke posteljnine, kot so siva, temno zelena ali modra. Te barve pomirjajo in zmanjšujejo stres, kar vpliva na kakovost spanja.

Naj bo spalnica vaš varen kraj. Foto: Freemockupsorg / Pexels

Poleg barve posteljnine pa je pomembna tudi kakovost tkanine. Kakovostna posteljnina, izdelana iz naravnih materialov, kot je bombaž, je zračna in nežna do kože, kar zagotavlja boljši spanec. Hkrati pa se izogibajte posteljnini iz sintetičnih materialov, ki lahko povzročijo alergijske reakcije in neudobje med spanjem.

Če želite izboljšati kakovost spanja, ne pozabite tudi na pravilno vzdrževanje posteljnine. Redno pranje posteljnine, vsaj enkrat na teden, bo pomagalo odstraniti prah, bakterije in druge alergene ter zagotoviti sveže in zdravo okolje za spanje.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.