cover-lego-2
V zraku · buzz buzz

Lego je od leta 1949 s pomočjo kock zgradilo mogočen imperij in je danes najbolj prodajana znamka igrač, celo pred Mattelom, ki si je ime zgradil okoli Barbie. Zasluge za zamenjavo na vrhu gredo animiranemu filmu Lego, s čimer je Lego prvič ”nadigral” Matella. A če so Barbike in Keni rezervirani za otroke, je starostna meja Lega narisana v pesku, zato ni čudno, da kocke najdemo tudi izven otroških sob.

Igrače danskega podjetja Lego imajo na škatlah sicer starostno skupino, vendar pa je velikokrat postavljena zgolj spodnja meja, + ob letu pa jasno kaže, da so primerne za vse starosti, saj omogočajo od najbolj enostavnih do najbolj kompleksnih struktur. Nič čudno, da so postale kultna igrača z ogromno bazo privržencev sestavljeno iz ljudi s celega sveta. Posledično so se prebile tudi v naš vsakdan in prevzele vlogo nekaterih izdelkov, ki jih uporabljamo na dnevni bazi. A ne kot igrače.

PREBERITE ŠE: Ikea+Lego: ko združimo pohištvo in Lego skulpture

Lego figurica kostumOdpri galerijo

Adam Sandler je mojster situacijske komike. Tudi na surfu, čeprav nenamerno. 13 super zvezdnikov, ki obvlada surfanje. Ali pa tudi ne. coverup Foto manipulacije Erika Johanssona: Ko nemogoče postane mogoče dog dreaming Vse, kar ste želeli vedeti o dremežu v eni infografiki HP-Slider-die-Tasche Packtasche – zložljiva kolesarska torba iz kartona · ·