Mercedes-Benz CLS
Utrip mesta · mobilno

Napočil je trenutek, ko je tudi na slovenske ceste zapeljala najnovejša generacija Mercedes-Benz CLS. Eleganten štirivratni kupe ima bolj agresiven videz kot ostali kupeji v floti teh prestižnih lepotcev in premore tehnologije, ki jih najdete v Mercedes-Benzu razreda S.

Že na prvi pogled je Mercedes-Benz CLS tako impresiven, da si ga boste zagotovo zapomnili. Je konkurent Audiju A7, BMW-ju 6 Gran Coupe in tudi Porscheju Panamera, vsi skupaj pa so pravzaprav precej nišni predstavniki svojih znamk. Do zdaj je širom sveta svojega kupca našlo 375.000 CLS-ov, od tega v Sloveniji 151. Novinca boste prepoznali po tako imenovanem “shark” prednjem delu, markantnem pokrovu motorja in ‘diamantni’ prednji maski s kromiranimi vstavki.

Nova generacija Mercedes-Benza CLS se od predhodnika ne loči le v opazno spremenjenem dizajnu, temveč v še nekaj drugih podrobnostih. MULTIBEAM LED-žarometi so najnovejše generacije in z uporabo dolgega žarometa ULTRA BEAM svetijo kar 650 metrov daleč. In tudi sicer je vsa ostala varnostna tehnologija identična tisti, ki jo najdemo v limuzinski različici Mercedes-Benz razreda S. V primerjavi s predhodnikom je novi CLS za 51 mm daljši in ima za 65 mm daljšo medosno razdaljo. Posledično imajo potniki v notranjosti več prostora za noge in prvič v zgodovini CLS-a pet sedežev namesto štirih.
Notranjost je prefinjena, kot se za znamko Mercedes-Benz spodobi. Pri CLS-u lahko prvič opazujemo, kako se ambientalna svetloba okoli prezračevalnih odprtin spreminja iz rdeče v modro, glede na temperaturo, ki smo si jo nastavili na klimatski napravi. In tudi drugače nam lahko te iste reže svetijo v katerikoli izmed 64 barv ambientalne osvetlitve.

Med motorji je največja novost ta, da se je poslovil 6-valjni V motor. Nadomestil ga je dizelski 6-valjni vrstni motor, ki ga najdemo v CLS-u 350 d 4MATIC in ima 286 konjskih moči, v CLS-u 400 d 4MATIC pa 340 konjskih moči. CLS 450 4MATIC je bencinski vrstni 6-valjnik, ki ima zaradi 48-voltnega električnega sistema in ISG električne naprave kot nekakšen mini hibrid dodanih še 22 konjskih moči. Njegova moč brez električnega dela je 367 konjskih moči, skupna pa 389 konjskih moči. Najmočnejši CLS 53 AMG 4MATIC+ ima bencinski 6-valjni motor s skupnimi 457 konjskimi močmi. Vstopni Mercedes-Benz CLS 350 d stane 78.930 evrov, bencinski CLS 450 pa 84.230 evrov. Cena za CLS 53 AMG bo znana v maju. CLS-i imajo štirikolesni pogon 4MATIC in 9-stopenjski samodejni menjalnik G-TRONIC,  izjema je le CLS 53 AMG, ki ima štirikolesni pogon 4MATIC+ in športni samodejni menjalnik AMG SPEEDSHIFT.

Galerija slik: Mercedes-Benz CLS

Mercedes-Benz CLSOdpri galerijo
ridge-warrior-rb1000-ebike Rogue Ridge Warrior RB1000: električno gorsko kolo za ‘vojaške’ profesionalce FordPass SmartLink Fordpass Smartlink: novodobna tehnologija tudi v starejših Fordih Nissan Titan Warrior Concept Nissan Titan Warrior Concept: brutalno hud Nissan za brezpotja Dynamiq GTT 165 Dynamiq GTT 165: luksuzna 50-metrska jahta za 24.400.000 evrov · · · ·