1058571767975296134
Utrip mesta · mobilno

8 let vse od leta 2007 pri blagovni znamki Fiat niso bistveno posegali v reinkarniranega Fiat 500, a je z leti prišel tudi tenutek prve resnejše prenove, ki prinaša rekordnih 1900 sprememb. Takšnih, da jih na zunaj opazi le vešče oko, vendar pomembnih za uspeh 500-ice v prihodnosti. Italijanske umetnine se vendarle ne sme spremeniti preveč! Ker je taka kot je – več kot odličena!

Fiat 500 dela posebnega prav to, da ostaja zvest svojemu osnovnemu konceptu in z razliko od nekaterih svojih konkurentov poizkuša ostati tak kot je. Enak kot je bil pred več kot 58 leti, oziroma avto kot smo ga nekoč poznali. Seveda trend sodobnega časa narekuje spremembe, a so se inženirji pri Fiat zavedali, da morajo fino delo postoriti predvsem pod zunanjo lupino. Le tej pa z decentnim občutkom popraviti sledi časa in mestnemu šarmerju iz Italije nameniti le manjše kozmetične popravke. 8 let je v avtomobilskem svetu veliko, zato je tudi sprememb pri Fiat 500 ni malo. Kar 1900, a dobro skritih pa čeprav naj bi pomenilo, da ima novi fiat 500 s predhodnikom skupnih le 60 odstotkov komponent, povedano drugače, 40 odstotkov je popolnoma novih. Zaradi vraževerja pa so Fiat 500 predstavil 3. julija, le dan pred svojim uradnim 58 rojstnim dnevom.

Fiat 500 je pravzaprav najbolj pomemben model blagovne znamke Fiat, ki počasi a sigurno filozofsko spreminja svoje poslanstvo in se poslavlja od znane prodajne palete. Vrača se k čustvom, nostalgiji, športu in avtomobilom, ki so jih ljudje imeli radi. Vse skupaj nakazuje tudi napoved modela Fiat 124 ter lanskoletna širitev palete Fiat z modelom urbanega malega športnega terenca 500x. Slednji je navdušil z občutkom za podrobnosti in višjim nivojem občutka kvalitete. Pri Fiat povedo, da nas v prihodnjem letu čaka presenečenje in predstavitev treh novih modelov Fiat, ki bodo popolnoma drugačnega karakterja kot družina 500. In bodo začrtali novo smer, oziroma dodatno drugo smer izdelkov Fiat.

Mogoče ga Slovenci nismo množično vzeli za svojega, a razlog tiči v tem, da ne premoremo velemest kjer bi lahko cenili njegovo okretnost in dimenzijsko primernost. Pa čeprav ga na naših ulicah zlahka opazimo tudi zaradi tega ker ga enostavno ne gre spregledati. Fiat 500 je izjemno uspešna prodajna zgodba prav tam, kjer se za vsak dolžinski centimeter šteje in to so urbane prestolnice Evrope ter onkraj luže, kjer cenijo predvsem njegovo drugačnost in italijanski šarm. Od leta 2007 so pri Fiat tako izdelali kar 1.5 milijona vozil, kar je pravzaprav izjemno veliko za ta avtomobilski segment, ki se načeloma v zadnjih letih nekoliko krči, oziroma stagnira na enaki ravni. 500 pa je celoten življenski cikel uspel povečevati prodajne številke in delež v segmentu.

Oglas novi Fiat 500 – ne spreminjaj umetnine

Pa poglejmo nekatere glavne oblikovne spremembe. Na zunanjosti bodo poznavalci opazili spremenjene prednje žaromete, ki premorejo ločene dnevne led dnevne luči. Spremenjena pa je tudi konfiguracija in postavitev meglenk ter vsekakor prednji odbijač, ki je očiščen in bolj minimalističen in s podarjenim 500 nasmeškom ter na na ovo preoblikovanimi režami za zajem zraka.

Spremembam prednjega dela vozila se pridružuje zadek na katerem so vselej LED zadnje luči z edinstvenim svetlobnim podpisom. Luč za meglo ter vzvratno vožnjo pa se je preselila v zadnji odbijač, ki je prav tako izčiščen in nekoliko detailiran. Rahlo korekcijo pa je doživela tudi bočna linija, a tega ne boste opazili prav zares.

Da bo Fiat 500 še bolj zabaven je na voljo 13 barv, ki se jim pridružuje 6 kompletov nalepk za personalizacijo “second skin“, ki pa jih pri Fiat ne zaračunajo dodatno. Saj menijo, da je karakter del poslanstva Fiat 500.

V notranjosti so spremembe večje predvsem po zaslugi izboljšanih materialov ter novih paketnih opcij. Na sredini bohoti večopravilna multimedijska “tablica” uConnect, ki premore tudi 7 – palični zaslon. Drugače vse ostaja načeloma v “istem stilu” le nekoliko boljše kot v predhodni generaciji.

Logično se pridružuje barvna igrivost v notranjosti, kjer lahko sedaj kupci izbirajo med 10 barvnimi kombinacijami.

Pri motorizaciji seveda niso pozabili na zelen ogljični vtis, ki ga prinašajo motorji Euro 6. Tako so na razpolago tri bencinski motorji ter en dizelski agregat, a se bo paleta v prihodnosti povečala še za dva. Kupci 500-tice pa bodo lahko svojega mestnega malčka opremili z Dualogic avtomatskim menjalnikom, ki ga bodo lahko opravljali z obvolanskimi ročicami. Vse skupaj brez pretiranih sprememb in usklajeno s karakterjem avtomobila, ki se najbolj počuti v mestu.

Novi Fiat 500 je dokaz, da odličnih idej ni dobro preveč spreminjati. Zato po napovedih Fiata cena, novega Fiat 500 ostaja enaka predhodniku. In tudi zato je Fiat 500 takšen kot je – več kot odličen!

Zunanjost – galerija – Novi Fiat 500

Novi Fiat 500Odpri galerijo

Notranjost – galerija – Novi Fiat 500

Notranjost Fiat 500: V notranjosti ni mnogo sprememb. Na izbiro je več barvnih kombinacij, boljši materiali ter seveda sodobni tudi digitalni števci ter sistem uConnect. Odpri galerijo
Avtomobili, ki si jih bomo navadni smrtniki lahko privoščili šele čez 10 let. Super avtomobili, ki si jih bomo navadni smrtniki lahko privoščili šele leta 2025 KantoorKaravaan - mobilna pisarna v osrčju narave KantoorKaravaan – samozadostna mobilna pisarna v zavetju gozda Leseno kolo Lesenjača Lesenjača – leseno kolo slovenskega porekla, ki išče podporo na Kickstarterju Kombi Žige Pikša ima za seboj pot iz Kalifornije, preurejen pa je v danes legendarno prevozno sredstvo. Surf kombi – Po cestah sveta z edinstvenim kombijem