fbpx

H2 kolekcija / Heron Preston x H&M – modno sodelovanje velikega volumna

Modno sodelovanje

H2 kolekcija
Foto: H&M

New York, konec februarja, naznanja začetek nove ere v modnem svetu. Heron Preston in H&M razkrivata svoje novo kreativno partnerstvo pod imenom H2, ki obeta preobrazbo modnih smernic in sodelovanj. S prvo kolekcijo - H2 kolekcija, ki bo na voljo že 14. marca, H2 ni zgolj nova linija oblačil, temveč zagon večletnega potovanja v iskanju inovativnih modnih prihodnosti.

Partnerstvo H2, ki temelji na enakovrednem sodelovanju med izdelki, ljudmi in procesi, predstavlja svež pristop v modni industriji. Z obljubo sezonskih kolekcij – H2 kolekcija – in kreativnega svetovanja želijo Heron Preston in H&M preseči običajne meje, spodbujati mlade talente in z njihovo pomočjo zavezati k zapiranju kroga mode.

Prva kolekcija H2 črpa navdih iz lepote vsakdanjega stila in uličnega sloga New Yorka, ki se prepleta z unikatnostjo. Z oblikovalskim DNK Herona Prestona kolekcija združuje inovativnost, trajnost in vsestranskost z natančno pozornostjo do detajlov. Od bomber jakn iz najlona do potiskov “Unity”, ki tečejo kot rdeča nit skozi kolekcijo, vsak kos odseva zavezanost k individualnosti in prilagodljivosti.

H2 prinaša tudi unisex pristop k prileganju in stiliranju, ne pozabljajoč na izrazito ženske kose, ki dopolnjujejo in razširjajo obseg kolekcije. S tem partnerstvo ne le demokratizira ustvarjalno vizijo Herona Prestona, temveč vabi k dialogu, povezovanju in enotnosti skozi moč mode.

Začetek H2 zaznamuje tudi lansiranje H2 EXCHANGE, krožnega modnega programa, ki mlade oblikovalce opremlja s krožno miselnostjo in veščinami, potrebnimi za preoblikovanje H&M-ovih krožnih pobud. Cilj je jasen – vključiti več ljudi v krožno modo in podaljšati življenjsko dobo oblačil.

Heron Preston, umetnik in oblikovalec s kultnim statusom, skupaj z H&M-om, vstopa v novo dimenzijo sodelovanja, ki presega tradicionalne okvirje in obeta novo prihodnost za modno industrijo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.