fbpx

16 trucchi con cui i trader ci "costringono" a spendere (troppo) di più

Trgovci so namazani z vsemi "žavbami" in imajo psihologijo potrošnika v mezincu. Če so bili mojstri zapeljevanja že v času pred krizo, pa jih je ta prisilila, da so za lastno preživetje veščino izpilili do perfekcije. Z domiselnimi in pretkanimi zvijačami pa tudi precej umazanimi triki nas tako lovijo na svoje trnke v kalni vodi kapitalizma. In ne delajmo si utvar, v trgovinah stvari niso razporejene po naključju, ker naključij v trgovinah ni. Boste videli.

Il primo zvijača na nas preži že zunaj trgovine. Bleščeči iscrizioni in drugo oglaševalsko ‘okrasje’ kot Sirene vabijo potrošnika v svoje nedrje. In ja, v trgovino greste morda zaradi ene ali dveh stvari. A ljudje med policami nismo tako disciplinato, kot bi si morda želeli, kar commercianti še predobro vedo.

Kdo bo prej popustil? Vi ali datum do katerega popust traja?
Kdo bo prej popustil? Vi ali datum do katerega popust traja?

PER SAPERNE DI PIÙ: Google: 30 trucchi per un utilizzo efficace di Google 

Carrello della spesa je bil tako naravnost briljanten izum in seveda ‘zapakiran’ na način, da izpade kot pridobitev za kupca, ko pa je v resnici voda na mlin trgovcem. Koliko bi namreč sicer odnesli, če bi morali stvari prenašati v rokah? Gotovo bi bili pri nakupovanju bolj prudente. Da tega, kako se je voziček v zadnjih desetletjih ‘zapustil’ oz. zredil, sploh ne omenjam.
Sedaj pa poglejte, če ste se tudi sami že ujeli v katero izmed naslednjih 16 trgovskih ‘zank’.

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.