Morda malce ironično, a Lamborghini Huracan Sterrato je prvi Lamborghini ʺterenecʺ, ki je osnovan na serijskem avtomobilu in hkrati zadnji, ki ga bo poganjal neelektrificiran motor.
Lamborghini Huracan Sterrato ja za skoraj 4,5 centimetre bolj oddaljen od tal, v primerjavi z različico Huracan Evo. Z dvigom ima vzmetenje več tako imenovanega hoda, zaradi česar bo lahko Sterrato zapeljal tudi izven urejenih cest. Posodobljeni so bili vozni profili, pridružil pa se jim je še novi, Rally. Le ta bo omogočal vožnjo v primerih, ko bo podlaga omogočala manj oprijema.
Da gre za ʺterencaʺ, dokazujejo vizualni in drugi funkcijski dodatki. Aluminijaste plošče varujejo vitalne komponente na dnu avtomobila, sesalnik zraka pa je bil prestavljen proti zadnjemu delu strehe, da lahko vsesava zrak in ne prahu. Notranjost ponuja oblazinjenje iz alkantare in celo nekatere instrumente, primerne za vožnjo po brezpotjih.
Sterrata poganja 5,2-litrski V 10-valjnik z zajetnimi 610 konjskimi močmi in 560 njutonmetri navora. Moč se prenaša preko avtomatskega 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika, pospeševanje od 0 do 100 km/h pa zahteva le 3,4 sekunde. Končna hitrost znaša 260 km/h. Stranke si bodo lahko Sterrata omislile v kombinaciji 350 zunanjih barv in 65 odtenkih notranjosti. Na voljo bo le 1.499 primerkov, izdelovati pa jih bodo pričeli februarja prihodnje leto. Cena v tem trenutku še ni znana.