LJFW 2016: modna oblikovalka Janja Videc

Proti koncu študija sem se kljub neskončni ljubezni do oblikovanja zelo resno spraševala, ali sploh želim biti oblikovalka, saj mi način, kako deluje modna industrija, nikakor ni blizu. Nekaj me je sililo, da vztrajam, da najdem drugačne načine delovanja in da ljudi ozaveščam o vsem tem. Ustvarjati želim družbeno odgovorna, lokalna in trajnostna oblačila. Ne želim se opredeljevati glede sezone, namembnosti ali ciljne skupine oblačil. Pri ustvarjanju svojih kolekcij vedno izhajam iz sebe in iz svojega osebnega življenja.

Kaj oblikovalcu pomeni predstavitev na LJFW?
Govorimo o osrednjem modnem dogodku v Sloveniji, zato sem počaščena, da se predstavljam ob boku uveljavljenih domačih oblikovalcev. Prihajajoča kolekcija je zame nekakšen mejnik, saj predstavlja začetek moje samostojne oblikovalske poti, in zelo pomembno mi je, da lahko svojo estetiko in svojo zgodbo predstavim čim širšemu krogu ljudi.

PREBERITE ŠE: LJFW 2016: modna oblikovalka Sanija Reja

Kolekcija Janje Videc (Foto: Karim Shalaby)
Kolekcija Janje Videc (Foto: Karim Shalaby)

Navdih, ideja za kolekcijo jesen-zima 2016?
Že nekaj časa svojo inspiracijo črpam iz arhetipskih likov, ki me, skoraj bi lahko rekla, kar sami pokličejo. Pri prejšnji kolekciji je bila v ospredju čarovnica/divja ženska, tokrat bo boginja/svečenica. Gre za zavezanost nenehni rasti in duhovnemu razvoju, vendar povsem prizemljeno, skozi izzive vsakdanjega življenja, skozi svoje telo. Inspirirala me je sumerska boginja Inanna, ki združuje ljubezen in vojno, svetost in seksualnost, svetlo in temno, skratka številne opozicije, ki jih vsak združuje v sebi, ki so del nas in ki jih moramo objeti.

Naslov kolekcije?
INANNA.

Kolikokrat na tednih mode?
Na LJFW sem se v okviru NTF revije prvič predstavila lani, s kolekcijo Witches lookbook, za katero sem prejela nagrado za najboljšo kolekcijo, ta pa mi je posledično prinesla letošnjo samostojno predstavitev

Dodatne Informacije

Več informacij:
janjavidec.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!