fbpx

LJFW 2016: modni oblikovalci Young@Squat

V času prejšnje države je imela skoraj vsaka gospodinja doma šivalni stroj, če ne celo več. Mame so nam izdelovale oblačilca, deke, božične namizne prte, kariraste kuhinjske zavese, mi pa smo kot majhni otroci skrbno spremljali vsak njihov gib, ko so sedele za šivalnimi stroji. Vsaj enkrat na teden je imel eden izmed družinskih članov na sebi nekaj novega in zavidanja vrednega s sosedove strani. Fascinacija nad tem, da lahko posameznik ustvari kos funkcionalnega oblačila, je ostala še do danes. Seveda smo se najprej vsi izmed nas preizkusili v oblikovanju oblačil za barbike.

Kolektiv Young@Squat sestavljajo: Timotej Bistan, Barbara Krmelj, Maja Leskovšek, Sara Valenci in Barbara Vrbančič.

Kaj oblikovalcu pomeni predstavitev na LJFW?
LJFW je največji modni dogodek v Sloveniji, medijsko je najbolj izpostavljen in podprt. S predstavitvijo na LJFW tako lahko predstavimo svoje delo vsem, ki jih v naši deželi to zanima. Ker smo mlad kolektiv, je pomembno, da se predstavljamo redno. Publika nas tako počasi spoznava in spremlja naš razvoj.

PREBERITE ŠE: LJFW 2016: modna oblikovalka Ana Jelinič

Kolekcija kolektiva Young@Squat (Foto: Jure Makovec)
Kolekcija kolektiva Young@Squat (Foto: Jure Makovec)

Navdih, ideja za kolekcijo jesen-zima 2016?
Vincent Gallo + Christina Ricci.

Naslov kolekcije?
Vincent & Christina.

S kakšnimi težavami se srečujete pri oblikovanju kolekcije za jesen-zimo 2016/2017?
Trenutno nam težave povzročajo predvsem mednarodne razdalje. Razpeti smo med Slovenijo, Berlinom in Londonom, kar seveda vpliva tudi na ustvarjalni proces.

Teaser za prihajajočo kolekcijo
Teaser za prihajajočo kolekcijo

Kolikokrat na tednih mode?
Kot člani druge generacije kolektiva Young@Squat smo se predstavili že štirikrat. Predstavili smo kolekcije jesen/zima 14/15 z naslovom Read my Lips, pomlad/poletje 15 z naslovom Paris//Texas, jesen/zima 15/16 z naslovom Nisem od tukaj in pomlad/poletje 16 z naslovom Neoteric.

Dodatne Informacije

Več informacij:
squat.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.