fbpx

Luksuzne nepremičninske blagovne znamke: Evropa z odprtimi rokami pozdravlja dubajski nepremičninski trend

Fendi, Missoni, Porsche

luksuzne nepremičninske blagovne znamke
Foto: Aston Martin

Costa Del Sol bo še bolj zasijala, ko ekskluzivne rezidence blagovnih znamk veličastno vstopajo v Evropo s prestižnimi nepremičninskimi projekti - luksuzne nepremičninske blagovne znamke, kot so Epic Marbella Fendi Casa, Sierra Blanca Tower Dolce & Gabbana in Karl Lagerfeld Villas. Odkrijte, kako te ikonične blagovne znamke revolucionirajo trg luksuznih nepremičnin in ponujajo življenjski slog, ki presega domišljijo.

Svet luksuza je bil vedno kraljestvo, kjer so razkošje, ekskluzivnost in stil najpomembnejši. V zadnjih letih so ikonične modne in avtomobilske znamke presegle svoja tradicionalna področja in pustile neizbrisen pečat na nepremičninski industriji. Rezultat: rezidence z blagovnimi znamkami – torej – luksuzne nepremičninske blagovne znamke, ki ponujajo življenjski slog, ki zajema bistvo teh luksuznih znamk, od dih jemajočega dizajna notranjosti do garaž za super avtomobile, zgrajenih v stanovanjih, skupaj s posebnimi steklenimi dvigali za avtomobile.

Rojstvo tega trenda se je zgodilo v Dubaju z razkritjem Residence Burj Khalifa, ki ga je zasnoval Giorgio Armani leta 2010. Kmalu zatem se je tej tekmi pridružil Miami, kjer so rezidence z blagovnimi znamkami hitro pridobivale na priljubljenosti. V bleščečem prikazu ustvarjalnosti in razkošja so se znamke, kot so Fendi, Missoni, Roberto Cavalli in Elie Saab, podale z vzletno-pristajalne steze v stanovanjska naselja ob obali na obeh straneh Atlantika. Da ne bi zamudili, so se v boj pridružili tudi avtomobilski velikani, kot so Porsche, Aston Martin in Bentley, ki ponujajo izjemno luksuzne rezidence z blagovnimi znamkami, ki so obnorele trg.

Zdaj trend rezidenc z blagovno znamko veličastno vstopa v Evropo, s soncem obsijani obali Marbelle in Malage na Costa Del Sol sta prvi sprejeli to razkošno inovacijo. Sierra Blanca Estates je vodilna v Španiji s tremi glavnimi razvojnimi dogodki, na katere so bili pozorni vlagatelji.

Ekskluzivna zaprta skupnost Epic Marbella, ustvarjena v sodelovanju s podjetjem Fendi Casa, bo osupnila vzdolž Zlate milje, medtem ko Karl Lagerfeld Villas Marbella obljublja očarljivo mešanico razkošja, umeščenega med gore Penibaetic in obalo. Dolce & Gabbana zaključuje triumvirat z zbirko 60 super luksuznih rezidenc v Marbella Design Hills, novi soseski v vrednosti 250 milijonov EUR, ki jo je razvilo podjetje Sierra Blanca Estates.

Tistim, ki imajo prst na utripu nepremičninskega trga, je jasno, da stanovanjske stolpnice z blagovno znamko ne ponujajo le razkošnega nakupa, podprtega s premoženjem, temveč tudi preudarno naložbo. Povezava z znanimi luksuznimi blagovnimi znamkami privablja premožne posameznike, ki iščejo ekskluzivnost in prestiž. Poleg tega se te nepremičnine z blagovno znamko pogosto ponašajo z izjemnimi ugodnostmi in storitvami, zaradi česar so privlačna naložbena priložnost za razvijalce nepremičnin.

Za tiste, ki želijo izkoristiti ta rastoči trend, smo pripravili izbor šestih ekskluzivnih rezidenc z blagovno znamko, ki so danes na voljo na trgu. Te nepremičnine, ki se raztezajo od Marbelle do Miamija in naprej, ponujajo vpogled v svet razkošja blagovnih znamk, kjer kraljujejo stil, eleganca in razvajanje.

Epic Marbella Fendi Casa

 

Cena: 4,65 milijona dolarjev (približno)
Lokacija: Golden Mile, Marbella

Grand Bleu Tower Elieja Saaba


Cena: 1,73 milijona dolarjev (približno)
Lokacija: Dubajsko pristanišče

Stolp Cavalli znamke DAMAC


Cena: 5,7 milijona dolarjev (približno)
Lokacija: Dubai Marina

Rezidenca Aston Martin


Cena: POA
Lokacija: Downtown Miami

Porsche Design Tower


Cena: 4,8 milijona dolarjev
Lokacija: Sunny Isles Beach, Miami

La Maison znamke Fendi Casa


Cena: 1,7 milijona dolarjev (približno)
Lokacija: Santa María Golf & Club, Panama City

Ta ekskluzivna stanovanja z blagovno znamko so utelešenje luksuznega življenja in ponujajo življenjski slog, ki mu ni para. Ker prestižnejše blagovne znamke še naprej širijo svojo prisotnost na nepremičninskem trgu, je privlačnost teh razkošnih bivališč samo še močnejša.

Epic Marbella, na primer, je luksuzen razvoj v idiličnem okolju, ki se trenutno gradi. vsako stanovanje s terasami in notranjostjo Fendi Casa. Grand Bleu Tower Elieja Saaba na drugi strani stoji v osrčju Emaar Beachfront in ponuja elegantne apartmaje, ki izžarevajo sodobno razkošje, s širokim razgledom na Palm Jumeirah.

Cavalli Tower by DAMAC obljublja razkošna stanovanja, obrnjena proti plaži in palmam, v osupljivi 70-nadstropni arhitekturni mojstrovini, skupaj s klubom zdravja, precejšnjo telovadnico in bazenom. Za avtomobilske navdušence Aston Martin Residences in Porsche Design Tower v Miamiju ponujata ultimativno izkušnjo luksuznega bivanja s stanovanji z vrhunskimi blagovnimi znamkami in edinstvenimi funkcijami, kot so garaže v enotah in steklena dvigala za avtomobile.

Nazadnje, La Maison by Fendi Casa v Panama Cityju ponuja storitve in ugodnosti hotela s petimi zvezdicami, z zdraviliščem, ki ga navdihuje narava, igriščem za golf, ki ga je zasnoval Jack Nicklaus, in “Champagnerie”. Notranjost podjetja Fendi zagotavlja 60 nadstropij elegance in sijaja z elegantnimi apartmaji, ki se ponašajo z okni od stropa do tal in terasami, ki ponujajo 360-stopinjski pogled na Pacifik in lesketajoče se obzorje.

Ker stanovanja z blagovnimi znamkami – luksuzne nepremičninske blagovne znamke – še naprej pridobivajo na priljubljenosti, postaja meja med luksuznim življenjem in svetom ikoničnih blagovnih znamk vse bolj zabrisana. Ta spoj mode, avtomobilizma in nepremičnin ustvarja izjemen življenjski slog, ki je hkrati glamurozen in svetovljanski, kot nalašč za tiste, ki hrepenijo po vrhunski ekskluzivnosti in prestižu. Ne glede na to, ali gre za rezidenco z blagovno znamko v Marbelli, Miamiju ali drugje, prihodnost luksuznega življenja še nikoli ni bila videti svetlejša.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.