fbpx

Najboljši teleskopi za otroke 2021: za galaksije blizu in daleč, daleč stran

Otroški teleskopi in teleskopi za začetnike 2021

Foto: Amazon

Kateri teleskop kupiti otroku oziroma je primeren tudi za začetnike? Za vas smo pripravili izbor Najboljši teleskopi za otroke 2021, na katerem se bo zagotovo našlo pravo orodje za opazovanje skrivnosti našega vesolja.

Otroci obožujejo gledanje v zvezde in si predstavljajo oddaljene galaksije, a samo očmi lahko vidijo le nekatere skrivnosti našega vesolja. Najboljši teleskopi za otroke 2021 oziroma otroški teleskopi jim lahko pomagajo raziskovati zvezde in planete, kar spodbuja njihovo domišljijo ter sposobnosti za znanost, tehnologijo, inženirstvo in matematiko.

Teleskopi delujejo tako, da za zbiranje in fokusiranje svetlobe z neba uporabljajo lečo ali ukrivljeno zrcalo, da lahko jasneje vidite zvezde in planete. Sposobnost zbiranja svetlobe je odvisna od premera leče ali zrcala (sicer odprtine); večja kot je odprtina teleskopa, več lahko vidite.

Namig: V kolikor želite dodatne popuste Amazon Prime, nižjo poštnino ter dostop do digitalne knjižnice filmov in knjig, vam svetujemo, da se včlanite v Amazon Prime.
REGISTRACIJA IN PREIZKUS – AMAZON PRIME
Najboljši teleskopi za otroke 2021 bodo vašemu otroku pomagali odkriti skrivnosti vesolja.
Foto: Amazon

Vas skrbi, ker ne veste, kateri teleskop kupiti vašemu malemu nadobudnežu? Preverite naš izbor, kjer boste našli teleskope preizkušenih blagovnih znamk, teleskope z inovativnimi novimi funkcijami ali izdelke z odličnim pogledom v nebo.

Kateri teleskop kupiti otroku?

Pri nakupu otroškega teleskopa je treba upoštevati veliko dejavnikov, vendar priporočamo, da se osredotočite na vrsto teleskopa, velikost zaslonke, enostavnost uporabe in stroške. Teleskopi so na voljo v treh splošnih kategorijah:

• refraktorski teleskopi so najpogostejši tip teleskopa za otroke in najbolj ugoden. Dolga cev, pritrjena na lečo, povečuje predmete na nebu ali tleh;
  • reflektorski teleskopi namesto leče uporabljajo ukrivljeno zrcalo za večjo jasnost in kakovost z jasnejšim pogledom v nebo kot refraktorski teleskopi, vendar jih ni mogoče uporabiti za povečanje predmetov na Zemlji;
  • kombinirani teleskopi združujejo najboljše tako z tako refraktorskih kot z reflektorskim teleskopov, saj imajo lečo in zrcalo, da jasneje vidite slike v vesolju in na Zemlji. Upoštevajte, da gre za zelo draga orodja, ki niso primerna za majhne otroke, ampak za najstnike.

Pa si poglejmo, kateri so najboljši teleskopi za otroke 2021 (otroški teleskopi) za raziskovanje galaksij v bližini in daleč, daleč stran.

Najboljši teleskopi za otroke 2021 (otroški teleskopi in teleskopi za začetnike)

Learning Resources GeoSafari Jr Mein erstes Teleskop
Teleskop mit echten Funktionen und 10-facher Vergrößerung speziell für Kinder ausgelegt
49,20 EUR Amazon Prime
Znižano za 4,00 EUR
Bresser Junior kompaktes Kinder-Teleskop 40/400 mit...
Teleskop: 34x5,5x5,5 cm; 180 g / Tischstativ: ca. 32 cm hoch; Lieferumfang: Teleskop, Tischstativ, 2...
28,90 EUR −4,00 EUR 24,90 EUR
Bresser Teleskop Arcturus 60/700 Einsteigerteleskop mit...
Der praktische Koffer bietet Stauraum für das Zubehör und einen guten Transportschutz.
78,83 EUR Amazon Prime
Znižano za 12,78 EUR
Znižano za 58,75 EUR
Celestron 31045 AstroMaster 130EQ Newtonsches...
339,99 EUR −58,75 EUR 281,24 EUR Amazon Prime

Zadnja posodobitev 2024-04-24 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Najbolje prodajani teleskopi za otroke 2021 na Amazon.de

Znižano za 5,00 EUR3. Najbolje prodajan
HABA 303537 - Terra Kids Kinder-Fernrohr, handliches...
404 ocen
Znižano za 10,00 EUR5. Najbolje prodajan
Teleskop Kinder Teleskope Astronomie, Teleskope für...
85 ocen
Znižano za 4,00 EUR6. Najbolje prodajan
Teleskop für Kinder, Uverbon F40040 Astronomisches...
216 ocen
Znižano za 3,90 EUR9. Najbolje prodajan
KOSMOS 617080 Fernrohr, Entdecke die Welt um Dich...
9 ocen

Zadnja posodobitev 2024-03-29 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Nakup izdelkov brez DDV-ja na Amazon

Slovenske pravne osebe – zavezanci za DDV – lahko na Amazon.de kupujejo brez DDV-ja – davka na dodano vrednost, v kolikor se vaše podjetje na Amazon.de registrira kot poslovni uporabnik. Registracija je hitra in enostavna, z njo pa pridobite posebne poslovne popuste!

PRIJAVA PODJETJA IN NAKUP BREZ DDV

Dodatne Informacije

Članek lahko vsebuje partnerkse povezave.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.