fbpx

Novi Xiaomi 13 Pro se spopada s Samsungom z lečami in fotografijo Leica ter bliskovito hitrim polnjenjem

Hitro polnjenje in fotografija Leica: Xiaomi 13 Pro

Xiaomi 13 Pro
Foto: Xiaomi

Xiaomi je na svetovnem kongresu mobilne telefonije v Barceloni predstavil svoj najnovejši vodilni pametni telefon Xiaomi 13 Pro. Naprava se ponaša z ogromnim enopalčnim glavnim senzorjem in lečami Leica, zaradi česar je glavni tekmec na trgu Android. Vsebuje tudi procesor Snapdragon 8 Gen 2, 6,73-palčni zaslon WQHD+ AMOLED in tehnologijo 120 W polnjenja, ki omogoča hitro in enostavno polnjenje. Kljub temu, da na trgu prevladujejo konkurenti, kot sta Apple in Samsung, ima Xiaomi veliko za dokazati.

Ena od izstopajočih lastnosti Xiaomi 13 Pro je njegov sistem kamer. Naprava se ponaša z masivnim enopalčnim glavnim senzorjem in lečami Leica, ki so zasnovane za zajemanje najboljših in najsvetlejših fotografij v vseh svetlobnih pogojih. Sistem kamer vključuje telefoto kamero s 50 milijoni slikovnih pik z elementom “lebdeče leče”, kar ima za posledico 3,2-kratni zoom brez izgub. Poleg tega ima naprava še en ultraširoki senzor s 50 milijoni slikovnih pik in sprednjo – selfie kamero z 32 milijoni slikovnih pik z nočnim načinom in načinoma dvojnega okvirja.

Poleg sistema kamer ima Xiaomi 13 Pro tudi procesor Snapdragon 8 Gen 2, 6,73-palčni zaslon WQHD+ AMOLED in frekvenco osveževanja 120 Hz s 1900 nitmi največje svetlosti. Podpira standarde Dolby Vision, HDR10+ in HLG HDR ter 12 GB LPDDR5X RAM-a in pomnilnik USF 4.0.

Foto: xiaomi
Druga pomembna prodajna točka Xiaomi 13 Pro je njegova 120 W polnilna tehnologija, ki omogoča hitro in enostavno polnjenje. Naprava podpira tudi 50 W brezžično polnjenje z združljivimi polnilnimi vložki, kot tudi 10 W povratno polnjenje, če morate hitro napolniti slušalke.


Kje kupiti Xiaomi 13 Pro najceneje?!

Zadnja posodobitev 2024-04-24 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Xiaomi 13 Pro bo na voljo v keramično beli in keramično črni barvi z različicama 256 GB in 512 GB prostora za shranjevanje. V Evropi bo na voljo od 8. marca, od 1.200 € (1.373 $). Skupaj z novim paradnim konjem je podjetje predstavilo tudi Xiaomi 13 z začetno ceno 999 € (1056 $) in Xiaomi 13 Lite z začetno ceno 499 € (527 $).

Kljub impresivni ponudbi strojne opreme Xiaomi ima podjetje pogosto težave s programsko stranjo svojih izdelkov. V preteklosti je bila programska oprema Xiaomi kritizirana, ker je hroščasta, napihnjena in uporabniku neprijazna. Programska oprema podjetja MIUI, ki temelji na sistemu Android, je znana po tem, da vsebuje oglase, kar lahko nekatere uporabnike odvrne.

Poleg tega se je Xiaomi v preteklosti soočal z varnostnimi pomisleki, pri čemer je bilo ugotovljeno, da nekatere njegove aplikacije zbirajo podatke brez privolitve uporabnika. Zaradi teh težav je bil Xiaomi uvrščen na črni seznam ameriške vlade, ki ameriškim podjetjem prepoveduje vlaganje v kitajskega tehnološkega velikana.

Vendar si je Xiaomi v zadnjih letih prizadeval izboljšati svojo ponudbo programske opreme. Podjetje je izdalo novo različico MIUI, ki je zasnovana tako, da je bolj uporabniku prijazna in poenostavljena, poleg tega pa se je zavezala, da bo zagotavljala redne posodobitve programske opreme za svoje naprave.

Medtem ko se Xiaomi sooča s hudo konkurenco Apple, Oppo, Vivo in Honor na Kitajskem, je podjetje zadnjih nekaj let prevladovalo na lestvici pošiljk telefonov v Indiji. Vendar pa je v zadnjem četrtletju Samsung zasedel prvo mesto. Poleg tega se je Xiaomi v Indiji soočil z izzivi zaradi odhoda najvišjih vodilnih delavcev, protikitajskega razpoloženja in davčnih preiskav regulativnih organov. Z lansiranjem Xiaomi 13 Pro podjetje upa, da bo zmagalo in se ponovno uveljavilo kot glavni igralec na svetovnem trgu pametnih telefonov.

Nakup Xiaomi 13 Pro

Zadnja posodobitev 2024-04-24 / Partnerske povezave / Vir fotografij: Amazon Product Advertising API

Dodatne Informacije

xiaomi.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.