fbpx

Pagani Huayra R Evo: prestiž na steroidih

Pagani Huayra R Evo

Huayro R Evo
Foto: Pagani

Od svoje veličastne predstavitve leta 2011 je Pagani Huayra veljal za tistega v razredu hiperavtomobilov, ki bi lahko brez težav nosil naziv "Gospod Preveč". Z malo konkurence, ki bi lahko držala korak z njegovo mogočnostjo, Huayra ni bila zgolj avtomobil, ampak bolj zver na štirih kolesih, ki je izgledala kot da je pravkar ušla iz laboratorija nekega norega znanstvenika. S prihodom nove iteracije, Pagani Huayra R Evo, se zdi, da so pri Paganiju odločili, da še niso povsem izživeli svojih Frankensteinovih fantazij.

V sodelovanju z dirkalno ekipo HWA AG, ki očitno tudi ne pozna besede “dovolj”, je Pagani iztisnil še več moči iz svoje zastavonoše. Huayra R Evo, s svojimi 1.060 kilogrami mase, se zdaj ponaša z monokokom, ki je bolj zapleten kot recept za božično večerjo, izdelan iz materialov, ki zvenijo kot nekaj, kar bi lahko našli na seznamu sestavin vesoljske ladje. Nadgrajeno vzmetenje obljublja, da bo avtomobil drsel po asfaltu kot baletka, srce pa predstavlja motor V12-R Evo, ki zmore kar 900 KM in 770 Nm navora, kot bi bil ravno izpuščen iz pekla.

Foto: Pagani
Foto: Pagani
Foto: Pagani

Huayra R Evo se ponaša z odprto streho ‘Codalunga’, ki dodaja avtomobilu videz, kot da se je pravkar vrnil iz prihodnosti, da bi nam povedal, da leta 2050 vsi avtomobili izgledajo kot vesoljske ladje. Aerodinamični komplet pa zagotavlja, da se bo ta zver držala ceste kot klovn svojega balona. Navdih za dizajn so očitno črpali iz vsega, kar je hitro in ima kolesa, od IndyCar dirkalnikov do legend Le Mansa, kar pomeni, da je Huayra R Evo verjetno sposobna dirkati tudi po stenah, če bi si to zaželela.

Da bi obvladali to monstruozno moč, so pri Paganiju vozilo opremili z zavornim sistemom, ki verjetno lahko ustavi čas, in kolesi, obutimi v pnevmatike, za katere se zdi, da so bile razvite s strani nekoga, ki je preveč gledal znanstveno-fantastične filme. Huayra R Evo je tako močna, da verjetno potrebuje svoj lasten poštni predal, za pošto FIA.

Foto: Pagani

Pagani še ni izdal številk o proizvodnji ali ceni, kar pomeni, da se moramo vsi zadovoljiti s tem, da Huayro R Evo občudujemo iz varne razdalje in sanjarimo, kako bi bilo, če bi lahko eno parkirali v svoji garaži. No, vsaj dokler ne najdemo načina, kako prodati ledvico na črnem trgu za avtomobil, ki je verjetno dražji kot majhen otok.

Dodatne Informacije

pagani.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.