Porsche je necelé dva roky po uvedení aktuálnej 911-ky, len tú, ako inak, ponúkalo aj vo verzii GTS. To znamená vylepšenie carrery S z hľadiska dizajnu aj výkonu a za dobrých 12 tisíc navyše prináša 30 koní, výkonnejšiu mechaniku jazdy a niektoré dizajnové doplnky, vďaka ktorým je 911 ešte väčším športovým objektom. túžba.
Značka gran turismo sport po boxsterju, caymanu, panameri in cayennu sedaj ponovno šteje pet članov, tako kot pri ostalih modelih pa oznaka GTS na zadku pomeni nekaj več moči, vizualne športne zabele in bolj športno dovršeno vozno mehaniko.
Moč iz 3,8-litrskega bokser šestvaljnika so porshejevi inženirji povečali za 30 KM, tako da sedaj zmore 316 kW ali 430 KM, posledično pa s pomočjo serijske PDK prestavne avtomatike, stotico doseže v 4,0 sekunde (coupe različica, pri cabriu traja dve desetinki dlje).
Največja hitrost vseh različ je preko 300 km/h, najhitrejši med četverico pa je coupe z zadnjim pognom in sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, ki doseže 306 km/h. Saj ne da bi bilo pomembno, ampak pri Porscheju so med droben tisk zapisali tudi, da je ekonomičnost vseh modelov enaka tistim pri bolj “pohlevnih” carrerah S. Pri vseh je serijski sport chrono paket, po višini prilagodljivo vzmetenje a viac športno uglašen izpušni sistem.
ČÍTAJ VIAC: Porsche 911 carrera S martini edition
GTS različice poleg napisa na zadku prepoznate po nekoliko širših kolotekih zadaj, posebnem prednjem odbijaču in 20 palčnih mat črnih platiščih, razlike pa pomenijo še na črno ozadje postavljena biksenonske prednje luči in temno kromirana para izpušnih cevi.
Največji zanesenjaki bodo do svojega 911 GTS lahko prišli že v mesecu novembru, cene na domačem tržišču pa se bodo pričele pri 117.549 evrih.
Viac informácií:
www.porsche.com/slovenia/911GTS