Skrita sporočila Ikeinih izdelkov ali Kako fant med obiskom Ikee najeda svojemu dekletu

Fant pije kri dekletu v Ikei z briljantnimi enovrstičnicami iz imen izdelkov.
Zadnjič posodobljeno: :

Obisk pohištvene blagovnice Ikea vsaj Slovenci smatramo kot svojevrsten izlet. In na izletih se skoraj vedno najde kdo, ki najeda. V tem primeru je to Avstralec Simon, ki med potepanjem po Ikei s sicer pametnimi domiselnicami oziroma homonimi- gre za igro besed z Ikeinimi izdelki, ki zvenijo zelo podobno besednim zvezam- spravlja ob živce svoje dekle Dano, s katerim nakupujete opremo za stanovanje kamor sta se nedavno skupaj vselila. Preverite koliko potrpljenja ima Dana in ali ji na koncu poči film?

Medtem ko je Simon v igri besed praktično brezhiben- imena Ikeinih izdelkov kot homonime uporabi v domiselnih enovrstičnicah; ”Kannetecken” tako postane ”cannot take it”, ”Särskild” postane ”so skilled”, itd.) je na resnem testu potrpljenje njegovega dekleta Dane, ki kljub temu mirno prenaša otročarije svojega fanta s katerim sta se nedavno vselila v skupno stanovanje.

PREBERITE ŠE: 9,000,000 words – edini time-lapse posnetek, ki si ga je vredno ogledati

Fant pije kri dekletu v Ikei z briljantnimi enovrstičnicami iz imen izdelkov ali Kako je ''Hey Dana'' postal novi ''Ali smo že prispeli?''
Fant pije kri dekletu v Ikei z briljantnimi enovrstičnicami iz imen izdelkov ali Kako je ”Hey Dana” postal novi ”Ali smo že prispeli?”

Mislite, da se je Dana na koncu obžalovala svojo odločitev? Preverite v smešnem video posnetku.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Sladkarije naše in vaše mladosti: s čim smo se sladkali otroci Jugoslavije