To so najboljše vaje za poletno čvrsto zadnjico in noge

Te vaje bodo spremenile tvojo zadnjico!

Da boste izoblikovale telo in boste lahko fit do poletja ter v formi, morate trenirati tudi svojo motivacijo in samodisciplino. Naj vadba postane navada, ne dolžnost. Ko boste opazile, da se telo spreminja, bo tudi motivacija iz dneva v dan večja. Tukaj so odlične vaje, s katerimi boste krepile svojo zadnjico in noge ter si jih izoblikovale v zavidljive obline.

Tukaj je nekaj najboljših vaj za oblikovanje zadnjice in nog. Zato se spravite s kavča in veselo na delo! Nič se ne zgodi samo od sebe!

1. Delni počepi na eni nogi

Vajo ponovite 15-krat za vsako nogo. Sčasoma lahko število počepov povečate, vendar bo za prvi teden to dovolj.

 Delni počepi na eni nogi
Delni počepi na eni nogi

2. 15 globokih počepov z nogama narazen

Poskrbite, da bo vaš hrbet raven. Stopala fiksirajte na podlago, obrnjena naj bodo vsako v svojo smer.

15 globokih počepov z nogami narazen
15 globokih počepov z nogama narazen

3. Dvig iztegnjene noge, 15 ponovitev

Dlani naj počivajo na tleh, poskrbite, da je hrbet vzravnan, vendar ne preveč napet. Bodite previdni: v tem položaju si lahko hitro poškodujete hrbet.

 Dvig iztegnjene noge, 15 ponovitev
Dvig iztegnjene noge, 15 ponovitev

4. Dvig rok in nog v ležečem položaju

Naredite 15 ponovitev. Zapomnite si, da morajo vajo opraviti mišice na vaših nogah, zato poskusite dvigniti noge, kolikor se le da visoko.

Dvig rok in nog v ležečem položaju
Dvig rok in nog v ležečem položaju

5. Dvig pokrčenih nog

Naredite 15 ponovitev za vsako nogo. Poskrbite, da bodo vaše dlani pritisnjene tesno ob podlago.

Dvig pokrčenih nog
Dvig pokrčenih nog

PREBERITE ŠE: 5 jutranjih navad, ki nam preprečujejo, da bi shujšali

6. Delni počepi z ročkami (ali pa težkimi knjigami), 15 ponovitev

Opravite delne počepe in v najbolj napetem položaju zdržite nekaj sekund.

Delni počepi z ročkami (ali pa težkimi knjigami), 15 ponovitev
Delni počepi z ročkami (ali pa težkimi knjigami), 15 ponovitev

7. Raztezanje bokov

V na pol ukrivljenem položaju 15-krat dvignite ročke. Zadnjico potisnite nazaj, mišice pa naj bodo skozi celotno vajo napete.

Raztezanje bokov
Raztezanje bokov

8. Dvig rok na stran v pozi za polovični počep

Ta vaja ne krepi le vaše hrbtenice, ampak pomaga oblikovati zadnjico ter stegna. Pomembno je, da so nožne mišice med vajo vedno napete.

Dvig rok na stran v pozi za polovični počep
Dvig rok na stran v pozi za polovični počep

9. Dvig ročk in noge

Vajo ponovite 15-krat za vsako nogo in poskušajte držati ravnotežje.

Dvig ročk in noge
Dvig ročk in noge

10. Počepi na eni nogi in dvig noge

Ponovite 15-krat. Ko dvignete nogo, bodite pozorni, da je stopalo poravnano s podlago.

Počepi na eni nogi in dvig noge
Počepi na eni nogi in dvig noge

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Želite spremeniti barvo las? Katero bi morali preizkusiti glede na vaše astrološko znamenje?