fbpx

Xiaomi 14 Ultra in Xiaomi 14: tehnologija fotografije je v ospredju

Xiaomi 14

Xiaomi 14
Foto: Xiaomi

V času, ko se zdi, da so inovacije v svetu pametnih telefonov že dosegle svoj zenit, Xiaomi na sceno prinaša svež veter z dvema novima zvezdnikoma, ki obljubljata, da bosta ponovno definirala način, kako gledamo na mobilno fotografijo. Na včerajšnji predstavitvi na Mobile World Congress 2024 so vsi pogledi uprti bili v dva tehnološka bisera, Xiaomi 14 in 14 Ultra, ki so ju spremljale velike pričakovanja in še večje obljube. Xiaomi 14 Ultra, s svojim pionirskim 1-palčnim tipom Sonyjevega senzorja in sistemom spremenljive zaslonke, ter Xiaomi 14, ki predstavlja osnovo za vrhunsko tehnološko izkušnjo, sta postala zvezdi večera in poslala jasno sporočilo tekmecem: igra se spreminja. vsaj na področju strojene opreme za zajem fotografije.

V globinah Mobile World Congressa 2024, kjer se tehnološke sanje uresničujejo, je Xiaomi ukradel pozornost z dvema vodilnima napravama, Xiaomi 14 in 14 Ultra, ki sta že zasijali na kitajskem trgu. Xiaomi 14 Ultra, ki je svojo uradno premiero doživel le nekaj dni nazaj v domovini, se ponaša z novim 1-palčnim tipom Sonyjevega senzorja LYT-900. Ta senzor ni le velik korak naprej v mobilni fotografiji, ampak sledi tudi primeru Oppo Find X7 Ultra, vključujoč revolucionarni sistem spremenljive zaslonke, ki ga je Xiaomi predstavil že pri modelu Xiaomi 14 Pro – oktobra lanskega leta na Kitajskem. Zmožnost prilagajanja zaslonke med 1,024 stopnjami od f/1.63 do f/4.0 predstavlja tehnološki dosežek, ki ga doslej nismo videli v svetu pametnih telefonov.

Foto: Xiaomi
Xiaomi 14 Ultra prav tako sledi trendu, ki ga je zastavil Samsung Galaxy S24 Ultra, z vključitvijo dveh telefoto objektivov, 3.2x in 5x, oba stabilizirana. Hkrati pa omogoča snemanje v log formatu. To je še posebej privlačno za tiste, ki želijo uporabljati telefon v večkamerijskih postavitvah in barvno obdelati rezultate, da se ujemajo z ostalimi posnetki. Dodatno, snemanje 10-bitnega HDR v log formatu odpira nove možnosti v post-produkciji. S tem Xiaomi sledi naprimer iPhone 15 Pro in drugim, ki se vedno bolj zavedajo, da telefoni posnamejo večino vsebine za družbena omrežja in prav log format omogoča naknadno barvno popravljanje videa.
Foto: Xiaomi /
Model: Xiaomi 14
Na drugi strani, Xiaomi 14 zagotavlja temelje za vrhunsko tehnološko doživetje z nekoliko manjšim 6,36-palčnim zaslonom LTPO 120Hz, ki obljublja gladko pomikanje in večjo energetsko učinkovitost. V primerjavi z Ultra modelom, ki se ponaša z 6,73-palčnim 120Hz 1440p zaslonom in glavno kamero 1-palčnega tipa, Xiaomi 14 prinaša bolj skromne specifikacije kamer.

Oba modela sta zasnovana z mislijo na fotografske navdušence, pri čemer Xiaomi 14 Ultra še posebej izstopa z naprednimi fotografskimi zmožnostmi, ki ga postavljajo v položaj močnega tekmeca za naziv najboljšega fotoaparata v pametnem telefonu leta 2024. Cena za Xiaomi 14 Ultra je postavljena na 1,499 €, medtem ko Xiaomi 14 začne pri 999 €. Zanimivo je, da se Xiaomi z modelom 14 Ultra oddaljuje od ukrivljenih robov prejšnjega leta in sprejema trend ravnih robov za leto 2024, ki so lažji za držanje. Telefon pa je na nek način manj “kičast” in bolj očiščenega dizajna.

Kljub navdušenju, ki ga Xiaomi s svojimi vodilnimi modeli prinaša na globalni trg, ostaja razočaranje, da ti napredni modeli ne bodo na voljo v ZDA in na nekaterih trgih. Hkrati pa določeni pomisleki, da telefoni z zamikom prihajajo v Evropo. Medtem ko se Samsung in Google osredotočata na funkcije AI kamer pri svojih najnovejših posodobitvah, so najzanimivejše nadgradnje strojne opreme v letu 2024 prišle od kitajskih proizvajalcev telefonov, predvsem Oppo in Xiaomi, kar nakazuje, da bi tudi pametni telefoni, ki so na voljo v globalno, v bližnji prihodnosti lahko doživeli resno inovacijo na področju strojne opreme. Kupci se lahko le veselimo, da bo mobilna fotografija in videografija vedno boljša.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.