fbpx

Zakaj so sarkastični ljudje uspešnejši?

Zakaj so sarkastični ljudje uspešnejši?

Vsi imamo radi sarkazem, ker je to orodje, s katerim pokažemo svoj odnos do sveta, v katerem živimo, in situacij, s katerimi se srečujemo. Na tak način si olajšamo dušo, ohranimo odnose, ki bi morebiti razpadli, če bi gobcali, pa tudi uspešnejši smo.

Sarkazem je lahko občasno smešen, a ni najboljša strategija, če želite skleniti zavezništvo z ljudmi, ki ga ne razumejo. Večina ljudi bi vam tudi svetovala, da se mu izognete, a izsledki raziskave o sarkazmu pravijo, da sarkastične ljudi sarkazem osrečuje, jih naredi kreativnejše in uspešnejše.

V študiji z naslovom Najvišja oblika inteligence so znanstveniki preučevali učinke sarkazma tako, da so zbrali prostovoljce, ki so se sarkastično ali nevtralno pogovarjali, preden so opravili nalogo, s katero so preverili njihovo ustvarjalnost.

Izkazalo se je, da je sarkazem odličen način za treniranje možganov.
Izkazalo se je, da je sarkazem odličen način za treniranje možganov.

Izkazalo se je, da je sarkazem odličen način za treniranje možganov. Da bi razumeli sarkazem, morata sarkastična oseba in poslušalec premagati protislovje med prenesenim in dejanskim pomenom sarkastičnih izrazov. To je proces, ki vključuje abstrakcijo, ki jo spodbuja ustvarjalno razmišljanje, pravijo znanstveniki.

Prostovoljci, ki so se pogovarjali sarkastično, so kasneje tudi uspešneje rešili kreativne naloge kot tisti, ki so se nevtralno pogovarjali. To nakazuje, da sarkazem lahko spodbudi ustvarjalnost in uspešnost.

Sarkazem lahko spodbudi ustvarjalnost in uspešnost.
Sarkazem lahko spodbudi ustvarjalnost in uspešnost.

Torej dobra novica za vse tiste, ki ste sarkastični ‒ a raziskovalci vseeno opozarjajo, da morate biti pozorni, kdaj ste sarkastični, saj morate prvo vzpostaviti zaupanje, preden se začnete pogovarjati na tak način. Niso vsi za vse!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.