Zbogom, Bugatti Veyron – Grand Sport Vitesse La Finale kot zadnji svoje vrste

Zadnji Bugatti Veyron - Grand Sport Vitesse La Finale
Zadnjič posodobljeno: :

Veyron Grand Sport Vitesse La Finale je zadnji, 450. primerek svoje vrste, saj po njem Veyron odhaja v zaslužen pokoj. S tem se zapira posebno poglavje v zgodovini avtomobilizma, ki se je začelo 10 let nazaj in v katerem je bil Bugatti Veyron sinonim za prestiž, tehnično popolnost, precej časa pa je bil celo Usain Bolt med superšportnimi avtomobili, torej najhitrejši na svetu. Zadnji primerek, ki je na ogled na avtosalonu v Ženevi in je zrcalna slika prvega modela, Veyrona EB 16.4, tako sklepa njegov življenjski krog.

Čeprav Bugatti Veyrona z modelom Grand Sport Vitesse La Finale pošilja v pokoj, pa njegovo mesto, mesto enega najboljših superšportnikov, ne bo dolgo izpraznjeno, saj proizvajalec iz Molsheima že pripravlja njegovega naslednika, Chirona. Grand Sport Vitesse La Finale kljub temu ne bo šel v muzejsko zbirko, saj že ima kupca iz Bližnjega vzhoda. A še preden odide k lastniku, si poglejmo karakteristike tega poslednjega potomca dinastije Veyron.

Prvi in zadnji Bugatti Veyron. Veyron EB 16.4 in Veyron Grand Sport Vitesse La Finale.
Prvi in zadnji Bugatti Veyron. Veyron EB 16.4 in Veyron Grand Sport Vitesse La Finale.

Finalna verzija ima povsem enak mehaničen ”DNK” kot ostali Grand Sport Vitesse modeli, torej 8,0-litrski motor W16 s štirimi turbopolnilniki z neverjetnimi 1184 konji (882 kW) in 1500 Nm navora. Nič čudnega torej, da ima ”kazalec na števcu” tako dolgo pot od leve proti desni, saj je njegova konča hitrost kar 410 km/h. A na njej se kaj dosti ne ubira, saj od 0 do 100 km/h rabi vsega 2,6 sekunde.

PREBERITE ŠE: Dubajska policija predstavi svoje luksuzne avtomobile

Če se torej tehnično od ostalih ne razlikuje, pa zato nosi edinstven La Finale podpis in bo nekoč prav zaradi tega še kako drag zbirateljski primerek, ki si ga bodo, bolj kot katerega drugega izmed 300 Veyronov v kupe in 149 v roadster izvedbi (prodani po povprečni ceni 2,3 milijona evrov), podajali pločevinastih trofej željni ”avtozmatiki”.

Za veliki finale je Bigatti pripravil Veyrona Grand Sport Vitesse La Finale.
Za veliki finale je Bigatti pripravil Veyrona Grand Sport Vitesse La Finale.

Sicer pa je La Finale barvno enak originalu, saj ga krasi črna/bordo rdeča lupina, z dvobarvnimi platišči, v notranjosti pa črno zamenja bež barva. Svilnato bež je tudi usnje sedežev in med zadnjima se na sredini bohoti Bugattijev slon, ki ponosno stoji nad oznako 450/450.

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.bugatti.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
NIO ET7: je lahko kitajski avto boljši kot Tesla?