fbpx

哈哈,出来了,哈哈,进来了!

Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.

Besedi LOL verjetno ni več do smeha, saj je njene nesporne vladavine med besedami oziroma kraticami, ki jih za izraz čustvenega stanja uporabljamo na družbenih omrežjih, nedvomno konec. Vsaj, če gre verjeti podatkom, ki jih je razgrnil Facebook, ki trdi, da je ''Laught Out Loud'' prišel iz mode in da se uporabniki raje poslužujejo bolj univerzalne različice ha-ha in njenih izpeljank ter čustvenih simbolov.

Če še vedno uporabljate kratico LOL, potem ste verjetno v manjšini. Podatki (raziskava je bila omejena na komentarje na Facebooku in ni štela vsebine poslane prek Facebook Messengerja), ki jih je objavil Facebook namreč kažejo, da uporabniki kot digitalni ekvivalent za smeh namesto kratice LOL raje uporabljajo bolj prepoznaven (medmet) ha-ha 等等 情感符号 (pritlikave podobice). Ha-ha variacije si tako režejo kar 51-odstotni delež med izrazi, ki odražajo čustveno stanje (hehe na primer 13,1-odstotnega), medtem ko 33,7-odstotni ”tržni delež” pripada čustvenim simbolom.

阅读更多: 趋势:关于 LOL 核心下跌趋势的 10 个事实

Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.
Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.

Lol, ki je bil še leta 2011 tako velik, da se je prebil v spletno izdajo Oxfordskega angleškega slovarja, danes ni več relevantna beseda, saj z 1,9 odstotka caplja daleč zadaj. Padec, s katerim se lahko poistoveti samo še Nokia. Medtem pa meteorski vzpon doživljajo čustveni simboli. Podobnost Nokie (lol) in Samsunga (emotikonov) je zgolj naključna.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。