fbpx

哈哈,出来了,哈哈,进来了!

Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.

“LOL”这个词或许已经不再好笑,因为它在社交网络上用来表达情绪状态的词汇或缩写中无可争议的统治地位无疑已经终结。至少,如果我们相信Facebook发布的数据,它声称“Laugh Out Loud”已经过时,用户更喜欢使用更通用的“哈哈”及其衍生词和表情符号。

Če še vedno uporabljate kratico LOL, potem ste verjetno v manjšini. Podatki (raziskava je bila omejena na komentarje na Facebooku in ni štela vsebine poslane prek Facebook Messengerja), ki jih je objavil Facebook namreč kažejo, da uporabniki kot digitalni ekvivalent za smeh namesto kratice LOL raje uporabljajo bolj prepoznaven (medmet) ha-ha 等等 情感符号 (pritlikave podobice). Ha-ha variacije si tako režejo kar 51-odstotni delež med izrazi, ki odražajo čustveno stanje (hehe na primer 13,1-odstotnega), medtem ko 33,7-odstotni ”tržni delež” pripada čustvenim simbolom.

阅读更多: 趋势:关于 LOL 核心下跌趋势的 10 个事实

Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.
Kratica LOL počasi utaplja v pozabo.

Lol, ki je bil še leta 2011 tako velik, da se je prebil v spletno izdajo Oxfordskega angleškega slovarja, danes ni več relevantna beseda, saj z 1,9 odstotka caplja daleč zadaj. Padec, s katerim se lahko poistoveti samo še Nokia. Medtem pa meteorski vzpon doživljajo čustveni simboli. Podobnost Nokie (lol) in Samsunga (emotikonov) je zgolj naključna.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。