fbpx

Znani Slovenci prisegajo na italijansko znamko De’Longhi

Hajdi Korošec za DeLonghi
Oglasno sporočiloDeLonghi Slovenija

Italijanska blagovna znamka De'Longhi je med vodilnimi svetovnimi akterji na področju malih gospodinjskih aparatov, med drugim tudi povezanih s svetom dobre kave. Okusna kava De'Longhi pa ni navdušila le Hollywoodskega igralca Brada Pitta, na njo prisegajo tudi prepoznavni slovenski obrazi.

Hajdi Korošeč za DeLonghi (Dinamica Plus)

Televizijska voditeljica Tara Zupančič, super mami Hajdi Korošec Jazbinšek in novopečeni očka Luka Perne – v njihovih kuhinjah se skriva kavni aparat Dinamica Plus.

Tara Zupančič za DeLonghi

»Pri vsem tem divjanju, ki se v življenju zgodi mimogrede, res paše, če ti magični napitek naredi – nekdo drug,« pravi Tara Zupančič, ki si popolnega jutra ne predstavlja brez okusne skodelice kave. Poslovna ženska Hajdi Korošeč Jazbinšek je priznala, da ni ravno jutranji tip in je prav dobra kava glavna motivacija, da zjutraj zapusti toplo posteljo. »Z De’Longhi kavnim aparatom zjutraj prihranim čas in tako podaljšam užitek ob skodelici kave, ki je ravno prava kombinacija kave, mleka in pene,« je še dodala.

Vsi trije vplivneži bodo svoje skrivnosti delili na svojih družbenih omrežjih, triki priprave odlične kave pa se skrivajo tudi na Instagramu in Facebooku De’Longhi Slovenija.

Dodatne Informacije

delonghi.com
Naročnik oglasnega sporočila je De`Longhi Slovenija.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!