Ethec
Utrip mesta · mobilno

Ethec je plod mladih in morda v tem trenutku najnaprednejših umov. Za projektom električnega motornega kolesa Ethec namreč stoji 13 študentov strojništva, študent elektrotehnike in 2 študenta industrijskega oblikovanja v švicarskem Zürichu.

Ethec naj bi pomen električnega motornega kolesa postavil na povsem novo raven. Z dovršenim sistemom za ponovno pridobivanje energije in na novo razvitim sistemom za optimalno hlajenje baterij nam bodo omogočili, da se bomo lahko s polno baterijo podali 400 kilometrov daleč. Tako se bo lahko tudi motorna električna mobilnost iz mest podala na deželo in v druge bolj oddaljene kraje. Za doseganje daljših razdalj skrbi baterija, sestavljena iz 1260 celic, s skupno zmogljivostjo 15 kilovatnih ur. Baterija ima učinkovit hladilni sistem, kar bo preprečilo pregrevanje, s tem pa močno podaljšalo življenjsko dobo baterije.

Pri zaviranju z motornim kolesom se približno 75 % zavorne sile razporedi na prednje kolo. To predstavlja veliko količino izgubljene energije, ki bi jo bilo mogoče ‘zajeti’ in jo shraniti v baterijo. Večina motornih koles zaradi tega nima učinkovite rekuperacije električne energije, Ethec pa je to težavo rešil na precej preprost način. Namestili so mu dva elektromotorja, enega v prednje in drugega v zadnje kolo. Ethec je tako prvo električno motorno kolo na svetu, ki ima elektromotor tudi v prednjem kolesu, kar  poskrbi za visoko rekuperacijo zavorne sile in njeno spremembo v električno energijo. Ethec sicer ni med najmočnejšimi motornimi kolesi, ima zgolj 68 konjskih moči, je pa zagotovo med najbolj inovativnimi.

Galerija slik – Ethec

EthecOdpri galerijo

Byton K-byte Concept Byton K-byte: še korak bližje avtonomni vožnji Mazu 52HT Jahta Mazu 52HT: na zunaj špartanska, znotraj pa nekaj popolnoma drugega Audi Q7 10 najbolj zanimiv SUV-jev ta hip SolarStratos Prihaja prvo komercialno letalo na sončni pogon! · · · ·