PicMonkey Collage
V zraku · buzz buzz · Utrip mesta · zdravje & lepota

#ThePowerOfMakeUp je nova viralna kampanja, kjer ženske in moški na socialnih medijih objavljajo na pol naličene obraze. S tem ne da samo pokažejo svoje spretnosti z ličili, temveč tudi dokazujejo, da so ličila močno orodje transformacije, ki jih naredili le še bolj samozavestne v tem, kdo so.

Vse se je začelo z viralnim YouTube videom, kjer je umetnica ličenja NikkieTutorials spodbudila tako ženske kot moške, da na Instagram objavijo “selfie” s pol obraza z ličili in pol obraza brez.
Razložila je, da marsikdo prevečkrat misli, da ljudje nosijo kozmetiko zaradi negotovosti in pomanjkanja samozavesti. Zato se je odločila, da je prav, da izpostavi moč ličil, moč transformacije in zabave, ki jo ličila nudijo.

Ličenje je stvar vsakega posameznika in prav je, da se jo spoštuje, nikakor pa ni prav, da se jih zaradi tega sramoti ali pa sami zaradi družbe nočejo priznati, da ličila naravnost obožujejo.

PREBERITE ŠE: Lepotni trend: senčenje obraza je out, trend je osvetljevanje obraza #contouring #strobing

V galeriji si lahko ogledamo slike udeležencev kampanje #ThePowerOfMakeUp.

Viralna kampanja #ThePowerOfMakeUpOdpri galerijo
Najboljši viralci v letu 2015 do zdaj. To so najbolj viralni & zabavni oglasi v letu 2015 Muzej znanosti v Londonu ponuja oglede s kolesi. Muzej znanosti v Londonu si lahko avgusta ogledate kar s kolesom Vrečka iz kraft papirja PaperJohn PaperJohn – zelena alternativa plastičnimi nakupovalnim vrečkam, ki se nosi kot nahrbtnik Počitnice so čas za strast 5 nasvetov za še bolj seksi počitnice ·