fbpx
Foto: envato

5 enostavnih načinov, kako se boste znebili napihnjenosti

Zadnjič posodobljeno: :

Napihnjenost je gotovo ena izmed najbolj motečih prebavnih težav. Ne samo, da povzroči, da se ne počutimo najbolje, ampak ustvarja tudi videz dodatnih kilogramov. Toda na srečo jo lahko z urejeno prehrano in zdravim načinom življenja zmanjšamo oziroma se je popolnoma znebimo. Za vas smo pripravili 5 enostavnih načinov, kako se znebiti napihnjenosti.

1. Zmanjšajte vnos natrija

Prekomerno uživanje soli in živil, bogatih z natrijem bo povzročilo, da bo vaše telo začelo zadrževati vodo, kar lahko zelo hitro vodi do napihnjenosti. Najnovejše prehranske smernice kažejo, da bi morala odrasla oseba dnevno zaužiti največ 2300 mg soli na dan, zato z njo pri kuhanju nikar ne pretiravajte.
Velika količina soli je prisotna tudi v že pripravljenih jedeh, kot so jušne mešanice, različni slani prigrizki, zamrznjene večerje itd. Predlagamo, da njihovo uživanje omejite oz. se odločite za zdravo in naravno alternativo.

Sslanimi prigrizki nikar ne pretiravajte Foto: Pavel Danilyuk / Pexels

2. Zmanjšajte vnos ogljikovih hidratov

Za pravilno delovanje telesa so ogljikovi hidrati nujen, vendar pa raziskave kažejo, da jih mnogi zaužijejo v preveliki meri. To lahko vodi tako do prebavnih težav kot tudi povečane telesne teže, zato je pomembno, da ste pri prehrani pazljivi.
Predlagamo, da živila, bogata z ogljikovimi hidrati, zamenjate s tistimi, ki vsebujejo največ beljakovin – to so recimo jajca, pusto meso in nadomestki iz soje.

3. Pijte več vode

Če pijete premalo, svojemu telesu s tem sporočate, da potrebuje zaloge vode. To potem vodi do napihnjenosti in ostalih prebavnih težav. Dovoljšen vnos vode pa ima tudi veliko drugih pozitivnih učinkov: lažje se boste skoncentrirali, izboljšali boste svoj imunski sistem, voda pa vam bo pomagala tudi pri hujšanju.
Kako pa poskrbeti, da boste spili dovolj? Predlagamo, da s seboj vedno nosite bidon z vodo in svoj vnos spremljate. Odrasel človek naj bi na dan zaužil približno 2 l vode oziroma več, če se ukvarja s telesno aktivnostjo. Veliko boste naredili tudi, če z vodo zamenjate sladke pijače.

Ne pozabite spiti dovolj vode Foto: The Lazy Artist / Pexels

4. Ne pozabite na probiotike

Probiotiki so za optimalno delovanje prebave izredno pomembni, spodbudili pa bodo tudi vaš imunski sistem in izboljšali zdravje jeter. V svojo prehrano jih lahko vključite preko živil, kot so kislo zelje, kombuča, kefir in kisle kumarice.
Če se vam zdi, da probiotikov v zadostni količini ne boste pridobili s hrano, predlagamo, da se ozrete po probiotskih prehranskih dodatkih.

5. Poskrbite za malo stresa in veliko spanja

Nobena skrivnost ni, da se težave, ki izvirajo iz naše psihe, zelo hitro začnejo kazati tudi na zunaj. In tudi napihnjenost ni nobena izjema- velikokrat njen vzrok leži prav v stresu. Le-tega boste najlažje kontrolirali s pogovori, meditacijo, redno telesno akrivnostjo in vajami za anksioznost.
Povečan stres velikokrat izhaja tudi iz pomanjkanja spanja, ki ima negativen vpliv tudi na imunski sistem in prebavo. Zato poskrbite, da boste vsako noč prejeli 8 ur kvalitetnega spanca.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!