fbpx

5 faktorjev, ki povzročijo privlačnost in kemijo med partnerjema

Foto: envato

Kemija in privlačnost sta fizični občutji, s katerimi se srečamo že na samem začetku zaljubljenosti, po navadi pa se pojavita povsem nepričakovano. Po določenem času, ki ga preživimo v zvezi, se nekoliko spremenita- preideta namreč v romantična čustva oz. takoimenovano romantično kemijo.

Pozanimali smo se, kateri faktorji najbolj vplivajo na privlačnost in kako je mogoče, da je naša kemija z nekaterimi tako močna, z drugimi pa je sploh ne občutimo.

1. Vzajemna očaranost

Ko razmišljamo o začetkih zaljubljenosti, se po navadi spomnimo na trenutke, ko smo izbranca opazili prvič. In velikokrat smo bili takrat na nek način očarani, saj smo v njem vidli nekaj posebnega- nekaj, kar ga je v naših očeh naredilo zanimivega in drugačnega od drugih. Morda je šlo za stil oblačenja, morda za način, kako se je pogovarjal z ljudmi oz. hodil po svetu, morda smo ga slišali izreči zanimivo opazko

Da se kemija razvije v nekaj več, mora biti očaranost seveda obojestranska, kar nekateri začutijo že ob prvem očesnem stiku, drugi pa takrat, ko se zapletejo v nepričakovano zabaven in zanimiv pogovor.

Se še spomnite, kaj vas je pri rartnerju očaralo najprej? Foto: Meruyert Gonullu / Pexels

2. Podobnost

Strokovnjaki na področju psihologije že dolgo ugotavljajo, da na privlačnost in kemijo vpliva tudi podobnost. Tukaj ne gre za fizični izgled (čeprav obstajajo tudi tovrstne teorije), niti za skupne interese (kljub temu, da le-ti pomenijo večji potencial za razmerje), ampak za podobne vzorce in dojemanje odnosov.

Velikokrat se zgodi, da močno kemijo začutijo osebe, ki so odraščale v podobnih okoljih ali pa so v življenju doživele podobne izkušnje. Tako je zato, ker našo psiho najbolj privlači tisto, kar nam je znano– tak partner nam namreč podzavestno daje občutek varnosti in domačnosti.

3. Lahkotna komunikacija

Da, ko se z nekom šele spoznavamo in se poleg tega še srečujemo z močnimi občutki privlačnosti, se lahko zgodi, da pogovor izpade nekoliko nerodno. Vendar pa je razlika, če se nam jezik zapleta, ker nam je nekdo všeč, ali pa se nam zdi, da nikakor ne najdemo skupnih tem in mnenj.

Če komunikacija načeloma poteka tekoče in se nemalokrat zasmejimo ali nasmehnemo, potem je možnosti, da bo kemija narasla v nekaj več, ogromno. Nasprotno velja, če se ob pogovoru ves čas sprašujemo, kaj reči in poskušamo zapolniti nerodne tišine– takrat obstaja možnost, da privlačnosti kmalu ne bomo več občutili.

Kemija se kaže tudi v lahkotnem, igrivem pogovoru Foto: Arina Krasnikova / Pexels

4. Vonj

Na to, ali nas bo neka oseba privlačila, brez dvoma vpliva tudi njen vonj. In tukaj ne gre za to, da se vaš izbranec odene v vaš najljubši parfum (čeprav vas bo tudi to brez dvoma navdušilo), pač pa na kemijo vpliva predvsem njegov naravni vonj.

Raziskave kažejo, da nam bodo brez kakršnihkoli dodatkov najlepše dišali tisti, ki se z nami ujemajo glede na imunski sistem– torej osebe, s katerimi imamo možnost za najbolj zdrave potomce. Ne smemo pozabiti, da smo ljudje- ne glede na vso znanost in tehnologijo- še vedno instinktivna bitja in da je ljubezen- ne glede na to, kako lepa in romantična- odvisna tudi od naših nagonov.

5. Fizična privlačnost

Zadnji faktor vam je najverjetneje jasen: gre za fizično privlačnost. Pri tej lastnosti nikakor ne gre za to, da bi vas lahko privlačili le supermodeli: vsak ima svoj tip izgleda, ki v njem vzbudi največje zanimanje, poleg tega pa včasih opazimo, da nas je pritegnil nekdo, ki izgleda povsem drugače kot naši bivši.

Ljudje se tudi razlikujemo: nekaterim je fizična privlačnost pogoj, da lahko sploh pomislijo na odnos, ki bi presegel prijateljstvo. Po drugi strani pa marsikdo kemije na prvi pogled ne potrebuje in zaljubljenost občuti postopoma, torej ko osebo in njen karakter spoznava globlje. Z nobeno od možnosti ni nič narobe, pozorni morate biti le, da ste čimbolj v stiku s svojim telesom in da je vaš notranji svet uravnotežen– tako boste imeli veliko več možnosti, da kemijo občutite s pravim človekom.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.