Audi RS3: Audijeva ″žepna″ petarda

V 80. letih prejšnjega stoletja, so pri Audiju v model Coupe vgradili vrstni 5-valjni motor s turbino, ga opremili s štirikolesnim pogonom in nastal je legendarni model Quattro. Skoraj 40 let kasneje, so enako formulo uporabili pri Audijevi vstopni limuzini (tudi pri kombilimuzini) in ustvarili strupenega Audi RS3.

Tako kot daljni in v tem trenutku še aktualni predhodnik, ima tudi novi Audi RS3 turbinski vrstni 5-valjni motor. Novinec se prav tako ponaša s štirikolesnim pogonom, vektorsko razporeditvijo navora in bo na voljo v limuzinski in tako imenovani Sportback različici. Dizajn novinca je še agresivnejši, zaradi katerega ga boste brez težav ločili do preostalih Audijevih modelov. Le to se pozna tudi v notranjosti, kjer imamo na voljo kontrastne kombinacije med rdečo, zeleno in črno barvo. Voznik ima na voljo Audijev virtualni kopit v velikosti 12,3-palcev in 10,1-palčni info-telematski zaslon na dotik. Na voljo je projecirni zaslon, vstavki v notranjosti iz karbonski vlaken, pa so pri modelu RS3 že del standardne opreme.

Audi RS3 naj bi zmogel najhitrejše pospeševanje v svojem razredu. 2,5-litrski vrstni turbinski 5-valjni motor ima 400 konjskih moči (294 kW) in 500 Nm navora. Motor ima tako dovolj moči, da izstreli Audija RS3 od 0 do 100 km/h v vsega 3,8 sekundah. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, ki pa se lahko ob naročilu paketa dvigne na 280 km/h. Če pa vam to še ni dovolj, se odločite še za prednje keramične zavore in tako bo lahko vaš Audi RS3 dosegel končno hitrost 290 km/h. Audi RS3 je že na voljo za naročilo, njegova cena pa se prične pri 60.000 evrih.

Dodatne Informacije

audi.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!