V zadnjem času je BYD, kitajski proizvajalec električnih vozil, po prodajnih številkah presegel celo Teslo, kar postavlja podjetje v središče pozornosti evropskega trga električnih vozil. Z lansiranjem treh novih modelov v UK - Atto 3, Dolphin in Seal - v manj kot letu dni, BYD kaže ambicije za širitev tudi v preostali del Evrope. Najnovejši dodatek, Atto 2, obljublja, da bo postal pomemben igralec v segmentu malih SUV-jev s ceno okoli 35.000 evrov.
BYD Atto 2, na kitajskem trgu znan kot Yuan Up, je manjši brat popularnega Atto 3 in predstavlja zanimivo ponudbo za evropske kupce. Glede na njegovo pozicioniranje med modeloma Dolphin in Atto 3 bi lahko Atto 2 na evropski trg prišel z začetno ceno okoli 35.000 € (cena je previsoka), kar bi ga postavilo v neposredno konkurenco z vozili kot so MINI Ev, Jeep Avenger in Volvo EX30, Smar 1, …. Bi pa cena 35.000 € morala biti vsaj 5000 evrov nižćja, da bi lahko temu avtomobilu rekli, da je ugoden. Ker cene še niso znane, upam na modrost proizvajalca.
Prve slike vozila, ki so se pojavile na kitajskih družbenih omrežjih, kažejo na edinstven dizajn, ki združuje elemente značilne za BYD z nekaterimi inovativnimi oblikovnimi rešitvami, kot so na primer Citroenovi ‘Airbumps’. Visoka streha in zasnova zadnjega dela vozila dajeta BYD Atto 2 podoben videz kot Citroen C5 Aircross, medtem ko zapletena zasnova zadnjih luči izhaja iz modela Dolphin.
Notranjost Atto 2 je precej konvencionalna in vsebuje plavajoči zaslon na dotik ter digitalni zaslon za voznika, kar nakazuje, da BYD stremi k združevanju inovativnosti z uporabniku prijaznim dizajnom.
BYD Atto 2 se bo na trgu pojavil z dvema možnostma električnih motorjev, ki odražata prilagodljivost in tehnično dovršenost, značilno za BYD. Z osnovno različico, ki ponuja motor z močjo 94 KM (70 kW), je Atto 2 zasnovan za tiste, ki iščejo uravnoteženo kombinacijo učinkovitosti in zmogljivosti za vsakodnevno mestno vožnjo. Za bolj zahtevne voznike pa je na voljo močnejša različica z motorjem, ki razvije 174 KM (130 kW) moči, kar zagotavlja dinamičnejšo vožnjo in večjo odzivnost. Obe možnosti poudarjata zavezanost BYD-a k zagotavljanju raznolikih rešitev, ki ustrezajo različnim potrebam in željam uporabnikov.Kupci bodo imeli na izbiro tudi dva paketa baterij, in sicer paket s 32 kWh in večji paket s 45,1 kWh (premalo). Doseg majhnega SUV-ja se bo gibalo med 301 km (187 milj) in 401 km (249 milj).
Tehnični podatki o pet sedežnem SUV so zaenkrat še osnovni, a dokumenti, objavljeni s strani kitajskega Ministrstva za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT), razkrivajo, da bo Atto 2 meril 4,310mm v dolžino, 1,830mm v širino in 1,675mm v višino, z medosno razdaljo 2,620mm – mere, primerljive s potencialnim tekmecem, Smart #1. Kjer se zdi, da gre za “praktično” isto vozilo z nekoliko drugačnim drobovjem.