fbpx

BYD Atto 2: nov kitajski “ceneni” izzivalec na poti v evropske garaže

BYD Atto 2

BYD Atto 2
Foto: BYD

V zadnjem času je BYD, kitajski proizvajalec električnih vozil, po prodajnih številkah presegel celo Teslo, kar postavlja podjetje v središče pozornosti evropskega trga električnih vozil. Z lansiranjem treh novih modelov v UK - Atto 3, Dolphin in Seal - v manj kot letu dni, BYD kaže ambicije za širitev tudi v preostali del Evrope. Najnovejši dodatek, Atto 2, obljublja, da bo postal pomemben igralec v segmentu malih SUV-jev s ceno okoli 35.000 evrov.

BYD Atto 2, na kitajskem trgu znan kot Yuan Up, je manjši brat popularnega Atto 3 in predstavlja zanimivo ponudbo za evropske kupce. Glede na njegovo pozicioniranje med modeloma Dolphin in Atto 3 bi lahko Atto 2 na evropski trg prišel z začetno ceno okoli 35.000 € (cena je previsoka), kar bi ga postavilo v neposredno konkurenco z vozili kot so MINI Ev, Jeep Avenger in Volvo EX30, Smar 1, …. Bi pa cena 35.000 € morala biti vsaj 5000 evrov nižćja, da bi lahko temu avtomobilu rekli, da je ugoden. Ker cene še niso znane, upam na modrost proizvajalca.

Foto: BYD
Foto: BYD
Foto: BYD

Prve slike vozila, ki so se pojavile na kitajskih družbenih omrežjih, kažejo na edinstven dizajn, ki združuje elemente značilne za BYD z nekaterimi inovativnimi oblikovnimi rešitvami, kot so na primer Citroenovi ‘Airbumps’. Visoka streha in zasnova zadnjega dela vozila dajeta BYD Atto 2 podoben videz kot Citroen C5 Aircross, medtem ko zapletena zasnova zadnjih luči izhaja iz modela Dolphin​​​​.

Notranjost Atto 2 je precej konvencionalna in vsebuje plavajoči zaslon na dotik ter digitalni zaslon za voznika, kar nakazuje, da BYD stremi k združevanju inovativnosti z uporabniku prijaznim dizajnom​​​​.

Foto: BYD
Foto: BYD
Foto: BYD

BYD Atto 2 se bo na trgu pojavil z dvema možnostma električnih motorjev, ki odražata prilagodljivost in tehnično dovršenost, značilno za BYD. Z osnovno različico, ki ponuja motor z močjo 94 KM (70 kW), je Atto 2 zasnovan za tiste, ki iščejo uravnoteženo kombinacijo učinkovitosti in zmogljivosti za vsakodnevno mestno vožnjo. Za bolj zahtevne voznike pa je na voljo močnejša različica z motorjem, ki razvije 174 KM (130 kW) moči, kar zagotavlja dinamičnejšo vožnjo in večjo odzivnost. Obe možnosti poudarjata zavezanost BYD-a k zagotavljanju raznolikih rešitev, ki ustrezajo različnim potrebam in željam uporabnikov.Kupci bodo imeli na izbiro tudi dva paketa baterij, in sicer paket s 32 kWh in večji paket s 45,1 kWh (premalo). Doseg majhnega SUV-ja se bo gibalo med 301 km (187 milj) in 401 km (249 milj).

Tehnični podatki o pet sedežnem SUV so zaenkrat še osnovni, a dokumenti, objavljeni s strani kitajskega Ministrstva za industrijo in informacijsko tehnologijo (MIIT), razkrivajo, da bo Atto 2 meril 4,310mm v dolžino, 1,830mm v širino in 1,675mm v višino, z medosno razdaljo 2,620mm – mere, primerljive s potencialnim tekmecem, Smart #1​​​​. Kjer se zdi, da gre za “praktično” isto vozilo z nekoliko drugačnim drobovjem.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.