fbpx

Citroen C5 X Novi : vsega po malem – najbolj univerzalen Citroen vseh časov

Citroen C5 X

Foto: CItroen

Citroën se vrača v segment limuzin za daljša potovanja z inovativnim modelom, ki je križanec med petvratno limuzino, karavanom in SUV-jem. S svojo elegantno in dinamično obliko karoserije bo C5 X ustvaril nov segment avtomobilov, ki so vsega po malem.

Citroën je predstavil svoj nov adut, ki tako kot filozofija blagovne znamke, prepričuje s svojo drugačno podobo. Sicer C5 X nudi možnost izbire med šestimi kovinskimi ali bisernimi barvami karoserije, ki izpostavijo njegovo silhueto: črna Perla Nera, biserno bela, siva Acier, siva Platinium, siva Amazonite, elegantna sivo zelena, ki se idealno ujema s kombinacijama notranjosti Hype Adamantium in Bleu Magnétique, to je prodorna in svetla modra barva, ki spominja na barvni odtenek konceptnega vozila 19_19 Concept. Vse barve karoserije se lahko kombinira s črno streho Perla Nera, ki še poudari eleganco vozila. In ga optično zniža.

Za vozilo C5 X sta v ponudbi dva modela platišč:19-palčna lita platišča Aero X in 19-palčna lita platišča AeroX Black Diamond. 19-palčna lita platišča imajo aerodinamične vstavke v svetleči črni barvi, ki usmerjajo pretok zraka z učinkom turbine, da zmanjšajo aerodinamični upor in posledično emisije CO2.

C5 X zvesto sledi filozofiji znamke Citroën glede personalizacije podobe, zato so zanj v ponudbi izvirne kombinacije notranjosti, s katerimi lahko potniški prostor uredimo po lastnem okusu. Elementi kombinacij notranjosti, ki jih je možno nastaviti po meri, so predvsem sedeži, okrasna letev in dekoracija armaturne plošče, sredinska konzola in vratne plošče. Za vse kombinacije notranjosti so bili uporabljeni plemeniti materiali, ki se harmonično dopolnjujejo.


C5 X je razpolaga z najnovejšo tehnologijo, s katero lahko tako vozniku kot tudi ostalim potnikom zagotovi brezskrbno in varno vožnjo. Tako razširjeni zaslon v višini oči (Extended Head Up Display) prikaže vse koristne informacije na površini enakovredni 21-palčnem zaslonu v voznikovem vidnem polju. Med glavnimi prikazanimi informacijami najdemo hitrost, prometne znake za signalizacijo (med temi so tudi znaki omejitve hitrosti), nastavitve sistemov za pomoč pri vožnji, navodila za navigacijo, opozorilna sporočila in avdio sistem. Povsem novi vmesnik MyCitroën Drive Plus, ki deluje v povezavi z 12-palčnim zaslonom na dotik visoke ločljivosti, s štirimi vtičnicami USB tipa C in površino za brezžično polnjenje pametnega telefona. Njegove informacije se sproti posodabljajo prek oblaka, pridobil pa je tudi funkcijo Mirror Screen, tako da uporabniku ni treba priključiti pametnega telefona. Sistemi za pomoč pri vožnji, ki uvajajo polsamodejno vožnjo 2. stopnje, zlasti pomoč pri zadržanju na voznem pasu (Highway Driver Assist), pomoč pri menjavi voznega pasu (Lane Change Assist), nadzor prometa za vozilom med izvajanjem manevrov v vzvratni prestavi (Rear Cross Traffic Alert), sistem za nadzor mrtvega kota ali Vision 360° vse naokoli vozila.

V Sloveniji bo C5 X na voljo v treh izvedenkah. Izvedenka srednjega razreda Feel Pack, ki ponuja udobje z vmesnikom MyCitroën Drive Plus, prostoročnim dostopom in zagonom Proximity, pomočjo pri čelnem parkiranju, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in 19-palna platišča Aero X za še bolj stilski videz. Izvedenka Feel Pack s hibridnim motorjem pa je opremljena tudi z aktivnim vzmetenjem Citroën Advanced Comfort®. Izvedenka visokega razreda Shine je pridobila vse najnovejše tehnologije, kot sta Extended Head Up Display in Highway Driver Assist, poleg tega pa tudi bolj razkošno notranjost s kombinacijama notranjosti Metropolitan in volanom v usnju. Najbogatejša izvedenka Shine Pack ponuja najvišjo stopnjo udobja, saj že vključuje motorizirana prtljažna vrata s prostoročnim upravljanjem, 8-smerno električno nastavljiv voznikov sedež s spominskimi nastavitvami in 6-smerno električno nastavljiv sovoznikov sedež, zvočno izolirana in večslojna prednja in zadnja stekla in kombinacijo notranjosti Hype Black v črnem usnju Adamantium s perforiranim vzorcem dvojnih puščic. Na voljo je klasični bencinski motor z 130 oziorma 180 konjskimi močmi, ter hibrid s 12,4 kWh baterijo za nekje 50 km avtonomije.
Cene novinca se začno pri 31.000 evrih in za najboljšo različico zaključijo pri nekje 47.000 evrih.

Dodatne Informacije

citroen.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!