Aston Matin V8 Cygnet
Utrip mesta · mobilno

Pred časom smo poslušali kritike, da Aston Martin Cygnet ni nič več kot preveč opevana Toyota IQ. A tokrat je drugače, saj ne gre več za malčka, ki bi ga le odeli v pregrešno drago obleko.

Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 konjskih moči.

Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-stopenjski samodejni menjalnik, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na zadnji kolesni par. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz karbonskih vlaken.

Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.

Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet

Aston Matin V8 CygnetOdpri galerijo

Bentley Mulsanne W.O. Edition by Mulliner Bentley Mulsanne W.O. Edition by Mulliner: ob 100. obletnici podjetja Bentley 2018-Ford-Mustang-GT-V8-with-Performance-Pack-front-three-quarter-static Neukrotljivi divji žrebec: novi legendarni Fordov Mustang ezgif.com-webp-to-jpg Alieno Arcanum: ‘robotski’ avtomobil z drugega planeta in neverjetno zmogljivostjo Bruiser Jeep Wrangler 6X6 Bruiser Jeep Wrangler 6X6: prava pick-up zverina · · ·