fbpx

Intersport BTC Ljubljana: odprla se je prenovljena prodajalna Intersport BTC City Ljubljana

Prenovljena in razširjena prodajalna Intersport BTC City Ljubljana je z več kot 2000 m2 nakupovalnih površin največja Intersportova prodajalna v Sloveniji. Razširjena prodajalna ne prinaša le okrepljene ponudbe, temveč je več poudarka namenjenega preizkušanju izdelkov, zabavi in vznemirljivi prodajni izkušnji.

V tekaškem centru bodo kupci lahko pred nakupom preizkusili tekaške copate, saj je pravilna izbira tekaških copat ključna za preprečevanje poškodb med tekom, prav tako pa bo mogoča izdelava vložkov po meri. Za varnost v pohodništvu bo v pohodniškem oddelku poskrbela posebna vremenska soba, kjer bodo kupci lahko testirali oblačila v različnih temperaturnih razmerah. Tudi kolesarjenje je dobilo svoje nadgradnjo, s kolesarskim servisom v izvedbi uveljavljenega servisnega podjetja Bikehanic.

Električna mobilnost in trajnost

Intersport je v prenovljeni prodajalni posebno pozornost namenil trajnosti, z večjim izborom trajnostnih kolekcij ter kotičkom za električno mobilnost, aktualnima temama, ki sta v zadnjem obdobju močno zaznamovali tako športno industrijo kot druga področja vsakdanjega življenja.

Pomemben korak naprej v trajnostni ponudbi predstavlja iniciativa Green Series, Intersportovih ekskluzivnih znamk McKinley, Energetics, Firefly, Pro Touch in Tecnopro, ki predstavlja novi trajnostni standard, po katerem mora glavna komponenta izdelka vsebovati vsaj 50 % bolj trajnostnih materialov. Ponudbo trajnostnih kolekcij dopolnjujejo z vsemi strateškimi partnerji, znamkami.

Intersport je imel trajnost v mislih tudi pri načrtovanju zunanjega izgleda nove prodajalne. Njen zaščitni znak je namreč ozelenelo pročelje, iz pravih rastlin, ki odpira vrata v tri etaže, kjer so športnim navdušencem na voljo izdelki več kot 200 znamk za šport in prosti čas. Z zasnovo vhoda pa Intersport spodbuja trajnostne navade tudi pri svojih obiskovalcih. Pred vhod so namestili pitnik, kjer se obiskovalci lahko osvežijo in z vodo napolnijo svoje steklenice. Spodbujajo pa tudi bolj trajnostne načine prevoza, saj so pred vhod namestili »kolesarsko postajo«, ki je namenjena vsem, ki kot prevozno sredstvo uporabljajo kolo. Na postaji si namreč lahko napolnijo zračnice, uredijo manjše popravilo, če to potrebujejo, in napolnijo električna kolesa.

Novost v prodajalni je tudi »lounge« kotiček, kjer se lahko obiskovalci spočijejo, si privoščijo napitek ali pa počakajo na spletno naročilo. Povezovanje spletnega in fizičnega prodajnega okolja in nadaljnja integracija prodajnih poti ostaja visoko na prioriteni lestvici največjega športnega trgovca pri nas.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!