fbpx
Foto: envato

Japonska dieta, ki je preplavila svet

Zadnjič posodobljeno: :

S tem jedilnikom boste v 2 tednih izgubili precej kilogramov! Kdo pravi, da zima ni idealen čas za hujšanje? Vse, kar potrebujete, je malo dobre volje in pravi jedilnik. Ta dieta je z bliskovito hitrostjo osvojila ženske po vsem svetu, poglejmo, zakaj.

Japonci so že od antičnih časov znani po zdravi prehrani. To je tudi razlog, zakaj živijo dlje, so vitalnejši in dlje izgledajo mlajši.

Med japonsko dvotedensko dieto lahko izgubite do 8 kilogramov. Prve 2-3 dni je malo težje, potem pa gre vse kar dobro. Izvaja se lahko kadarkoli v letu, saj so živila, vključena v to dieto, vedno na voljo.

Japonska dieta zahteva precejšnjo mero samodiscipline. Preden začnete s to dieto, se vsekakor posvetujte z zdravnikom!

Prvi (1.) in trinajsti (13.) dan

  • Zajtrk: črna kava.
  • Kosilo: dve trdo kuhani jajci, solata iz kuhanega zelja z rastlinskim oljem, kozarec paradižnikovega soka brez soli.
  • Večerja: riba na žaru ali kuhana.
Vsestranska kava. Foto: Mike Kenneally / Unsplash

Drugi (2.) in enajsti (11.) dan

  • Zajtrk: črna kava, kos črnega kruha.
  • Kosilo: riba na žaru ali kuhana, zelenjavna ali ohrovtna solata z rastlinskim oljem.
  • Večerja: 200 g kuhane govedine, kozarec jogurta.

Tretji (3.) in osmi (8.) dan

  • Zajtrk: črna kava, toast (iz črnega kruha).
  • Kosilo: velika pečena bučka, dve srednji jabolki.
  • Večerja: 2 trdo kuhani jajci, 200 gramov kuhane govedine, solata iz svežega zelja z rastlinskim oljem.
Lahkotne ribe. Foto: Alex Teixeira / Unsplash

Četrti (4.) in deveti (9.) dan

  • Zajtrk: črna kava.
  • Kosilo: 1 umešano jajce, 3 veliki kuhani korenčki, 15 gramov trdega sira.
  • Večerja: sadje.

Peti (5.) in deseti (10.) dan

  • Zajtrk: velik svež korenček z limoninim sokom.
  • Kosilo: velika kuhana ali pečena riba, kozarec paradižnikovega soka brez soli.
  • Večerja: sveže sezonsko sadje, po želji.
Trdo kuhana jajca. Foto: Mustafa Bashari / Unsplash

Šesti (6.) in štirinajsti (14.) dan

  • Zajtrk: črna kava.
  • Kosilo: pol kuhanega majhnega piščanca, solata iz kuhanega zelja ali korenja.
  • Večerja: dve kuhani jajci, mešana zelenjavna solata.

Sedmi (7.) in dvanajsti (12.) dan

  • Zajtrk: čaj brez sladkorja.
  • Kosilo: 200 g kuhane govedine, sadje (sezonsko do 200 g).
  • Večerja: izberite večerjo katerega koli dneva razen tretjega.

Med dnevi, za katere je naveden jedilnik, izbirate in ponavljate živila katerega koli dneva, ki vam ustreza.

Preden začnete s to dieto, se vsekakor posvetujte z zdravnikom!

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!