Kolekcija H&M Spring 2021 spodbuja inovacije na področju trajnosti

Športni minimalizem iz 90. let prejšnjega stoletja

S kolekcijo, polno športnih in minimalističnih elementov iz 90. let prejšnjega stoletja, so ključni izdelki kolekcije H&M Spring 2021 skrajšan pulover s kapuco brez rokavov, čudovita obleka s trakovi za zavezovanje in detajli na strani ter brezrokavnik iz džinsa z žepi. Kolekcija bo na voljo od 25. marca v prodajalnah in na hm.com.

Za pomlad 2021 je H&M naredil še en pogumen korak v svojih prizadevanjih za trajnost z ustvarjanjem novih inovativnih materialov, kot je Agraloop Biofibre, ki se je povečal po obsegu in količini, ki je bila uporabljena od prve predstavitve v asortimanu H&M. Po predstavitvi v H&M Conscious Exclusive AW20 se Agraloop Biofibre zdaj uporablja tudi pri glavnih kolekcijah, kar je še en inovativen primer, kako je Conscious Exclusive preizkušeni inkubator za nove tehnologije in materiale. S pretvorbo odpadkov pridelkov – v tem primeru oljnih semen konoplje – v naravne vlaknine kot je Agraloop Biofibre, le-to sedaj najdemo v več različnih izdelkih, kot sta na primer skrajšan pulover s kapuco brez rokavov in lahkotno strukturiran trenčkot.

V preostalih kosih kolekcije so predstavljeni še drugi bolj trajnostni materiali, od katerih nekateri ostajajo nebarvani, vključno z materiali, kot so organski bombaž, džins, poplin in organski lan, kar odraža ambiciozen cilj H&M-a, da bi do leta 2030 uporabljali samo 100-odstotno reciklirane ali druge trajnostne materiale.

Kolekcija H&M Spring 2021 sicer črpa navdih iz minimalistične nonšalantnosti 90. let prejšnjega stoletja in se poigrava z volumnom in pridihom enostavnega krojenja. Ključni kosi v kolekciji so obleke, majice brez rokavov, blazerji z enorednim zapenjanjem, kratke hlače z elastičnimi pasovi, denim hlače in trenčkot. Umirjena in nevtralna barvna paleta kolekcije – bež, ekru, siva in črna – pa omogoča številne kombinacije osebnih stilov.

Dodatne Informacije

hm.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Pro Climate: nova znamka okoljsko nevtralnih izdelkov v dm