fbpx

Kolekcija H&M Spring 2021 spodbuja inovacije na področju trajnosti

Športni minimalizem iz 90. let prejšnjega stoletja

S kolekcijo, polno športnih in minimalističnih elementov iz 90. let prejšnjega stoletja, so ključni izdelki kolekcije H&M Spring 2021 skrajšan pulover s kapuco brez rokavov, čudovita obleka s trakovi za zavezovanje in detajli na strani ter brezrokavnik iz džinsa z žepi. Kolekcija bo na voljo od 25. marca v prodajalnah in na hm.com.

Za pomlad 2021 je H&M naredil še en pogumen korak v svojih prizadevanjih za trajnost z ustvarjanjem novih inovativnih materialov, kot je Agraloop Biofibre, ki se je povečal po obsegu in količini, ki je bila uporabljena od prve predstavitve v asortimanu H&M. Po predstavitvi v H&M Conscious Exclusive AW20 se Agraloop Biofibre zdaj uporablja tudi pri glavnih kolekcijah, kar je še en inovativen primer, kako je Conscious Exclusive preizkušeni inkubator za nove tehnologije in materiale. S pretvorbo odpadkov pridelkov – v tem primeru oljnih semen konoplje – v naravne vlaknine kot je Agraloop Biofibre, le-to sedaj najdemo v več različnih izdelkih, kot sta na primer skrajšan pulover s kapuco brez rokavov in lahkotno strukturiran trenčkot.

V preostalih kosih kolekcije so predstavljeni še drugi bolj trajnostni materiali, od katerih nekateri ostajajo nebarvani, vključno z materiali, kot so organski bombaž, džins, poplin in organski lan, kar odraža ambiciozen cilj H&M-a, da bi do leta 2030 uporabljali samo 100-odstotno reciklirane ali druge trajnostne materiale.

Kolekcija H&M Spring 2021 sicer črpa navdih iz minimalistične nonšalantnosti 90. let prejšnjega stoletja in se poigrava z volumnom in pridihom enostavnega krojenja. Ključni kosi v kolekciji so obleke, majice brez rokavov, blazerji z enorednim zapenjanjem, kratke hlače z elastičnimi pasovi, denim hlače in trenčkot. Umirjena in nevtralna barvna paleta kolekcije – bež, ekru, siva in črna – pa omogoča številne kombinacije osebnih stilov.

Dodatne Informacije

hm.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!