MBFWLJ 2018: v prestolnico prihaja 24. novembra

Zadnjič posodobljeno: :

24. in 25. novembra v slovensko prestolnico prihaja nova generacija tedna mode MBFWLJ 2018. Modna platforma bo po novem omogočala predstavitev ožjemu seznamu ustvarjalcev, modnim oblikovalcem pa nudila večjo podporo pri razvoju modnih blagovnih znamk.

Pomembne Informacije
Kdaj?

do

Kje?

Ni podatka.

Organizator

MBFWLJ

Dogodek na Facebooku

Povezava

Vstopnina

Dogodek bo samo za izbrane goste.

MBFWLJ 2018, ki bo tokrat potekal že sedmič zapored, bo posvečen moškim. Modni oblikovalci iz Slovenije in regije bodo predstavili kolekcije klasične in avantgardne moške mode. Ogled modnih revij bo tokrat na voljo zgolj izbranemu seznamu gostov. Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

MBFWLJ 2018 bo tokrat posvečen izključno moški modi. (Marko Glavinic)
MBFWLJ 2018 bo tokrat posvečen izključno moški modi. (Marko Glavinic)

Od sedme edicije dalje MBFWLJ kot start up modni pospeševalnik

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana poskuša zasledovati visoke mednarodne standarde kakovosti, njegovo poslanstvo pa od začetka ostaja odpiranje vrat oblikovalcem na domači in mednarodni modni parket. »Slednje zagotavljamo z vpetostjo v mednarodno verigo tednov mode Mercedes-Benz, kar nam omogoča boljši dostop do tujih medijev in povezave z večjimi kupci iz tujine. Verjamem, da je MBFWLJ v Sloveniji izjemno pomembna platforma za razvoj modne industrije,« je povedala Metka Kejžar, direktorica marketinga pri Mercedes-Benzu. S ciljem zasnovati bolj učinkovit modni pospeševalnik so organizatorji prilagodili koncept tedna mode, ki sodelujočim modnim oblikovalcem nudi podporo strokovnjakov iz različnih področij tudi pred in po samem dogodku.

Dodatne Informacije

Več informacij:
mbfashionweeklj.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Maserati MC20 Coupe: nova era za italijansko znamko