Novi Golf R: tako ljudski avto postane posebno dober

Novi Golf R je najbolj "besen" Golf vseh časov!

Najmočnejši Golf vseh časov, Golf R, pod motornim pokrovom skriva 320 germanskih vrancev, 420 Nm navora in zmore pospeške od 0 do 100 km/h pod 5 sekundami. Tako ljudski avto postane posebno dober.

Volkswagen je predstavil še enega predstavnika z oznako R, seveda Golfa R. Minilo je približno leto dni od predstavitve osme generacije Volkswagnovega Golfa, katerega družina se je v naslednjih mesecih postopoma širila z različnimi motorji in športnimi različicami GTI v različicah GTI in GTI Clubsport in različico GTD. Vsem pa je sledil še priključni hibridni GTE s 245 KM. Pri Volkswagnu z Golfom vsekakor mislijo resno in kot del strategije draženja ljubiteljev najboljše skrivajo za konec.

Novi Golf R osme generacije kralja kompaktnega razreda je doslej najhitrejša in najmočnejša različica Volkswagnove legendarne družinske kombilimuzine. A ni edini z oznako R, ki je očitno postala češnja na vrhu smetane. Čeprav nam je vsem zelo všeč že tradicionalni GTI Volkswagen Golf GTI Clubsport: trenutno najbolj “besen” Golf.

Detajli novega Golf R

Tako kot večja brata, Arteon R in Tiguan R, ima 2.0-litrski TSI turbobencinski motor, ki je trenutno najmočnejši motor v seriji EA888. S 320 KM razvije natančno 20 KM več kot prej, z največjim navorom, povečanim s 400 na 420 Nm, pri 2100 – 5350 vrt/min. Novi Golf R uporablja izključno 7-stopenjski menjalnik DSG in iz mirovanja doseže hitrost 100 km/h v samo 4,7 sekunde. Njegova največja hitrost je elektronsko omejena pri 250 km/h. Za tiste, ki jim tudi to ne zadostuje, obstaja tudi različica s paketom R-Performance, ki Golf R požene do 270 km/h. Kljub vsej tej “bencnski” brutalnosti, motor novega Golfa R izpolnjuje emisijski standard Euro 6d-ISC-FCM.

Novi Golf R je serijsko opremljen s temeljito izboljšanim štirikolesnim pogonom 4Motion z vektorjem navora R-Performance Torque Vectoring. Kot pri običajnem pogonu 4Motion tudi tukaj večplastna sklopka na zadnji osi porazdeli moč med sprednjo in zadnjo os. V različici vektorja navora pri Golfu R je pogonska sila tudi spremenljivo porazdeljena med levo in desno zadnje kolo. V ovinkih je do 100 odstotkov moči usmerjene na kolo na zunanji strani vogala, kar olajša obračanje z zmanjšanjem polmera ukrivljenosti in podkrmiljenja.

4Motion – že poznamo, a je v novem Golf R močno izboljšan!

Pogon na vsa kolesa 4Motion novega Golfa R tesno sodeluje z drugimi avtomobilskimi elementi, kot je DCC (Dynamic Chassis Control), z diferencialom XDS in progresivnim krmiljenjem, vse zahvaljujoč upravljalniku dinamike vožnje. Na ta način lahko njegovo delovanje spreminjate z izbiro različnih prisotnih načinov vožnje: Comfort, Sport, Race in Individual, ki jim lahko dodate izbirni Special in Drift, če izberete paket R-Performance. Ustvarjalce novega Golfa R je navdihnila proga v Nürburgringu, zato so se odločili za namestitev posebnega načina (Nürburgring-Mode). Nove pa so tudi zavore na sprednji osi z 18-palčnimi zavornimi diski.

Zanimivo je, da je nova generacija Golf R v “zelenem peklu” dosegla kar 17 sekund boljši rezultat v primerjavi s prejšnjo generacijo. To govori o tem, da so inženirji res pokazali kaj vse lahko zmore novi Golf R.

Precej spremenjena je tudi zunanja oblika novega Golfa, s širšim zadnjim kolotekom in specifičnimi serijskimi 18-palčnimi lita platišči ter 20 mm spuščenim vzmetenjem. Spredaj lahko takoj opazite večje odprtine za dovod zraka, LED-luči s sijajno črno barvo in modri svetlobni trak, ki poteka po celotni širini tanke rešetke.

Zunanjost novega Golf R je zares besna!

Na zadku izstopajo predvsem preoblikovan odbijač, difuzor v sijajni črni barvi in ​​štiri kromirane izpušne cevi. Kot pri drugih modelih iz družine R, lahko tudi tu izberete izpuh Akrapovič, ki je 7 kg lažji in ima še bolj izrazit zvok. Izbira barv karoserije je omejena na tri: modro s kovinskim sijajem Lapiz, čisto belo ali globoko črno Perleffect.

V notranjosti je postavitev elementov vzeta iz osme generacije Golfa, a vse je urejeno v športnem slogu: Digital Cockpit Pro ima namensko grafiko z imenom Sport, sedeži so športni z vgrajenim naslonom za glavo, volan ima gumb R za izbiro načina vožnje in ročice za ročno pretikanje prestav so večje. Seznam dodatne opreme in možnosti pa je dolg in germansko natančen. Vrednost tega Golfa se lahko tako požene v višave.

Notranjost – Novi Golf R
Notranjost – Novi Golf R
Notranjost – Novi Golf R

V Nemčiji bo moč novi Golf R naročiti 5. novembra. Cena v tem trenutku ni znana, a bo za večino kupcev izjemno nepomembna. To je namreč posebno dober ljudski avto.

Dodatne Informacije

volkswagen.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Zgodovina avtomobilske znamke Peugeot: strast in inovativnost pod okriljem mogočnega leva