fbpx

Odkrijte Pomlad/Poletje 2024: Fjällräven, Royal Robbins, Hanwag in Primus – kjer trajnostna moda sreča stil

Vodilne outdoor blagovne znamke predstavile trende.

Fjällräven
Foto: Fjallraven

Ko se zima počasi poslavlja in narava prebuja v svoji polni veličini, so Fjällräven, Royal Robbins, Hanwag in Primus razkrili, kako bodo oblačila in oprema za preživljanje časa na prostem v sezoni pomlad/poletje 2024 združevala funkcionalnost, trajnost in brezčasen slog. Vstopite v svet, kjer moda sreča naravo in kjer je vsak kos izdelan z mislijo na prihodnost.

Letošnje leto prinaša svež veter v jadra ljubiteljev narave in avantur na prostem. Z združevanjem inovacij in tradicije, Fjällräven, Royal Robbins, Hanwag in Primus predstavljajo kolekcije, ki ne le odražajo sodobne trende, ampak tudi vzbujajo občutek odgovornosti do našega planeta. V ospredju je vzdržljivost, ki presega trenutne modne muhe, poudarek pa ostaja na trajnosti – konceptu, ki ga te znamke negujejo že desetletja.

Foto: Fjallraven
Fjällräven nadaljuje svojo misijo navdihovanja ljudi, da čas preživljajo zunaj, s kolekcijo, ki je krik proti hitri modi. Letošnje leto so zaznamovali z besedo “NE”, ki simbolizira zavrnitev kompromisov pri kakovosti in funkcionalnosti. Ikonični nahrbtnik Kånken se vrača v obliki Kånken Outlong, ki je prilagojen za še več avantur.
Foto: Fjallraven
Royal Robbins ostaja zavezan minimalnemu vplivu na okolje, predstavljajoč BASECAMP kolekcijo, ki združuje reciklirane materiale z naravnimi, kot so konoplja in preferirani bombaž. Barvna paleta odseva kalifornijsko pokrajino, oblačila pa so zasnovana tako, da nagovarjajo urbano populacijo z željo po vračanju k naravi.

Hanwag obuja legendarni čevelj ROTPUNKT, simbol svobode in inovativnosti v plezanju in jadralnem padalstvu. Omejena izdaja čevljev prinaša retro stil z modernimi funkcionalnostmi, ki zadovoljijo tudi najzahtevnejše uporabnike.

Zaključek dogodka je pripadil Primusu, ki je s svojimi kuhalniki pričaral okuse, ki so jih lahko udeleženci uživali ob carskem pražencu. To je bil popoln zaključek dneva, ki ni bil le predstavitev novih kolekcij, ampak tudi praznovanje zavezanosti k naravi, avanturam in trajnostnemu razvoju.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.