Audi A8
Utrip mesta · mobilno

Ob uradni svetovni predstavitvi Audija A8 smo se že konkretno razpisali, zdaj pa smo imeli priložnost še sesti za volan te najnovejše Ingolstadtske cestne križarke. Za quattro pogon in hidravlično podvozje so bile današnje snežne razmere kot nalašč za preizkus voznih lastnosti.

,

Dizajn novega Audija A8 je markanten kot vedno. V dolžino je zrasel za 37 mm, višji je za 14 mm, medosna razdalja pa je daljša za 6 mm. A8 je tokrat malce ožji, in sicer za 4 mm. S tem so pridobili 14 mm dodatnega prostora za glavo, 28 mm za noge in 36 mm za vstop na zadnje sedeže. Ogrodje s tehnologijo Space Frame  sestavlja 58 % aluminija, ostale komponente pa so narejene iz magnezija, ogljikovih vlaken in izredno trdega jekla. V oči bodejo LED laserski žarometi, ki imajo v luči značilen X in modro obarvani laserski del žarometa. S to tehnologijo lahko ob pravilnih pogojih žaromet sveti kar 600 metrov daleč. Zadnje luči so v LED- in OLED-tehnologiji, pri čemer so OLED sestavljene iz 135 LED-diod in štirih OLED-elementov.

PREBERITE ŠE: AUDI A8: MEGA LIMUZINA, KI MASIRA STOPALA IN VOZI SAMA

Notranjost novega Audija A8 se je pomaknila še en korak proti digitalizaciji. Poleg osrednjega digitalnega zaslona ima voznik na voljo še dva zaslona na osrednji armaturni plošči v velikosti 10,1 in 8,6 palca. Prek njih upravljamo navigacijo, klimatsko napravo in druge funkcije avtomobila. Navigacijo podpira najnovejši grafični procesor NVIDIA, pametni radio pa samodejno izbira med internetnim, DAB, FM ali AM radiem, glede na jakost in kakovost signala. Najbolj luksuzno mesto v Audiju A8 je seveda na desni strani zadaj. Tam ima tisti, ki se pusti voziti, najboljše pogoje za delo ali počitek. Prek prenosne tablice v velikosti 5,7 palca so mu na volje vse bistvene funkcija za njegovo boljše počutje. Lahko si nastavlja klimatsko napravo, ozvočenje, zabavne vsebine, pregleduje pot, hitrost in še kaj.

Novi Audi A8 ima vgrajen 48-voltni električni sistem, ki deluje kot nekakšen mini hibridni sistem. Audiju A8 pomaga pri speljevanju, uporabi sistema start-stop in privarčuje do 0,7 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov. Zračno vzmetenje je na voljo že serijsko, tega pa je mogoče nagraditi z dinamičnim 4-kolesnim krmiljenjem in Audijevim AI aktivnim podvozjem. Na začetku prodaje sta za Audija A8 namenjena dva 3-litrska motorja. Dizelski z oznako 50 TDI quattro ima 210 kW (286 KM) moči, bencinski 55 TFSI pa 250 kW (340 KM) moči. Dizelska različica stane od 108.000 evrov dalje, bencinska pa od 107.500 evrov dalje. Če bi se odločili za podaljšano L-različico, znaša doplačilo okoli 6.000 evrov. L-različica je od običajne daljša za 13 centimetrov. Seznam dodatne opreme je dolg in tako lahko tudi končna cena avtomobila občutno naraste. Letos nameravajo pri Audiju prodati 40 njihovih luksuznih in tehnično naprednih limuzin.

Galerija slik: Audi A8

Najbolj luksuzno mesto v Audiju A8 je seveda na desni strani zadaj.Odpri galerijo

Novi Mercedes-Benz - razred A Novi Mercedes-Benz razred A: to je novi Mercedes, za katerim boste vsekakor pogledali (2019) Lamb Engineering Wide Boy Lamb Engineering Wide Boy: futuristično motorno kolo s 6-valjnim motorjem christopher-walken-kia-super-bowl-50-ad-ce7a95b8d7a548dc copy 14 najbolj smešnih reklam za ameriški Super Bowl z avtomobili v glavnih vlogah Iguana Commuter Iguana Commuter: jahta, ki se zapelje tudi na kopno · · ·