fbpx

#211 – City Magazine – Sladko brezdelje

Dolce far niente je tisto, kar počnemo, ko nič ne počnemo. Sladko brezdelje so Italijani razvili v pravo umetnost bivanja, ko nekje na neki terasi v dobri družbi srebajo aperolspritz in uživajo življenje. In poletje je tisti čas leta, ko si tudi večina nas vzame nekaj več časa za sladko brezdelje in za #IconicFestivalMoments. Več časa za svojo dušo in telo, za umirjanje misli in pogled naprej. Sam poletje dojemam kot tisti del leta, ko sem vselej ocenjeval prvo polovico leta. Naj bo to osebno ali poslovno. Vselej sem pred dopusti urejal misli, delal načrte za tisto, kar se bo zgodilo, ko se vrnem z dopusta. In tudi letos je tako.

Pri City Magazine čez poletje ne bomo spali, saj delamo na nekaterih razvojnih projektih, s katerimi vas bomo razveseljevali to jesen. Tudi zaradi vas se torej ne bomo predajali sladkemu brezdelju – temveč bomo gledali v našo skupno prihodnost. V številki #211 smo za vas obdelali lahkotne poletne teme. Tako vam podarjamo nekaj idej za preživljanje poletnih večerov ob dobri glasbi in dogodkih v mestu. Vabimo vas na poletne festivale in raziskujemo, kaj lahko počnemo v urbani džungli, ko so vsi na dopustu. Se odpravimo v »mali Monako«, ki leži v bližini Trsta, in pogledamo, kje so najlepše plaže na Jadranu. Seveda obdelamo področje tehnologije, kjer vam damo kakšno idejo za poletni »shopping« izdelkov, ki vam bodo prišli prav na dopustu. Se popeljemo z električnim kolesom S-BIKES, ki ga lahko pospravimo kar v prtljažnik vozila, saj je zložljiv. Pogledamo nekaj zanimivih statističnih podatkov o olimpijskih igrah – Rio 2016. In še in še …

V poletnih mesecih vam želimo čim več sladkega brezdelja – tudi v družbi našega spletnega medija citymagazine.si, kjer ostajamo sveži in vsak dan poskrbimo za informacije, kaj in kje se dogaja to poletje.

To poletje si vzemite čas za sladko brezdelje!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.