fbpx

6 živil, ki v poletnih mesecih najbolj hidrirajo vaše telo

Foto: envato

Pri poletni vročini strokovnjaki opozarjajo na pomen hidracije telesa, kar pomeni zadosten vnos tekočine in primerne izbire hrane. V prispevku vam razkrivamo, po katerih živilih posezite v poletnih mesecih.

Zakaj je pomembno, da ostanemo hidrirani? Človeško telo je sestavljeno iz 60 do 80 odstotkov vode, zato je izjemno pomembno, da vanj vnesemo dovolj tekočine iz različnih virov. Pri hidraciji telesa ni pomembna le voda, temveč pri njej pomagajo tudi nekatera živila.

1. Korenje

Poleg tega, da je bogat z vodo, vsebuje tudi veliko vitamina A, ki podpira imunski sistem. Obstaja veliko odličnih načinov, kako korenje vključiti v svoj načrt poletnih obrokov. Iz njega lahko pripravite odlično osvežilno solato, korenčkov sok ali pa ga jeste kot samostojen prigrizek.

2. Kumare

Kumare so med najbolj vsestranskimi priporočili na seznamu živil, saj vsebujejo kar 96 odstotkov vode. Poleg tega imajo malo kalorij, beljakovin in maščob ter so dober vir vlaknin. Če želite v svojo prehrano vključiti več kumar, jih dodajte različnim jedem za hrustljavost in svežino. Lahko jih pripravite v solati ali pa jih namočite v vodo in si pripravite osvežilni hladen napitek, ki bo kot nalašč za vroče dni.

Pipravite si osvežilni poletni napitek.
Foto: Yomex Owo/Unsplash

3. Solata

Gre za odlično zeleno živili, ki vsebuje približno 95 odstotkov vode in veliko količino vitamina K. Solata je hranljivo živilo, ki ga lahko vključite v številne jedi kot so hamburgerji in sendviči ali pa jo jeste kot samostojen obrok, ki zagotovi primerno hidracijo.

4. Jagode

Jagode vsebujejo kar 90 do 99 odstotkov vode. Poleg vlažilne moči so jagode bogate tudi z vitaminom C. Gre za antioksidant, ki je potreben za sintezo kolagena, ki je bistvena sestavina vezivnega tkiva. Jagode so čudovite kot zdrav prigrizek, predjed ali okusna sladica. Če jih želite uporabiti nekoliko drugače, jih lahko dodate napitku iz kumar ali pa iz njih pripravite odličen smoothie.

5. Paradižnik

Naslednji izdelek, bogat z vodo, je paradižnik, ki ima približno 93 do 95 odstotkov vode. To vsestransko nizkokalorično živilo, vsebuje kalcij, kalij in fosfor ter vitamine A, C in E. Ta je še posebej pomemben za pravilno delovanje imunskega sistema. V sezoni lahko izbirate med različnimi vrstami paradižnika in ga tako vključite v svoje dnevne obroke.

Paradižnik je zagotovo ena izmed najbolj nepogrešljivih sestavin v vsaki kuhinji.
Foto: Elaine Casap/Unsplash

6. Lubenica

Lubenica je najbolj popolno živili za poletje. Čeprav je povsem očitno, da vsebuje veliko vode ima lubenica tudi druge prednosti. Je nizkokalorična, ne vsebuje maščob, je dober vir vitamina A, kalija, magnezija in fosforja. Lubenico lahko jeste samostojno ali pa jo dodate k različnim solatam.

Lubenica je priljubljeno poletno živilo, ki osveži telo.
Foto: Moshe Silberberg /Unsplash

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!