fbpx

Mercedes-AMG One: cestna Formula 1

Mercedes-AMG One; Foto: media.mercedes-benz.com

Mercedes-AMG One je vendarle med nami, prinaša pa vse tisto, kar so pri Mercedesu obljubili da bo prinesel. Njegovo bistvo je motor iz Formule 1, je cestno legalen, njegov hibridni pogonski sistem pa premore kar 1.064 konjskih moči.

Srce najnovejše cestne pošasti Mercedes-AMG One predstavlja motor. In ta prihaja iz tekmovanja Formula 1, inženirjem pa je povzročil kopico preglavic, da so ga uspeli pripraviti za uporabo v vsakdanjem prometu. 1,6-litrski V6 motor se vrti vse do 11.000 obratov na minuto, s pomočjo turbinskega polnilnika, ki ga poganja elektromotor. Sam motor ima 574 konjskih moči (422 kW) in celo ustreza emisijskemu standardu Euro 6.

Neverjetno zmogljiv motor je zgolj ena polovica pogona. Ostalo polovico sestavljajo še štirje elektromotorji, ki poskrbijo da ima Mercedes-AMG One štirikolesni pogon in kar 782 kW moči. Dva elektromotorja sta nameščena spredaj, skupna pa prispevata nekaj čez 320 konjskih moči. Tretji elektromotor je nameščen skupaj z motorjem na notranje izgorevanje in prispeva dodatnih 120 kW moči. Četrti elektromotor je zadolžen za turbinski polnilnik, ki prispeva še 90 kW moči. Slednji poskrbi tudi za preusmeritev energije takrat, ko izpuhi iz klasičnega motorja poganjajo turbinski polnilnik.

Mercedes-AMG One; Foto: media.mercedes-benz.com

Mercedes-AMG ima kot priključni hibrid manjšo baterijo. Kapaciteta baterije znaša 8,4 kWh, za njeno maksimalno učinkovitost pa je pomembno, da ohranja optimalno temperaturo pri 45˚C. One lahko zgolj z energijo, shranjeno v bateriji, prevozi do 18 kilometrov dolgo pot, njegova teža pa znaša 1.695 kilogramov. Za pospeševanje od 0 do 100 km/h je potrebno le 2,9 sekundi, pospeševanje do 200 km/h pa se zaključi že po zgolj 7 sekundah. Najvišja hitrost, ki jo doseže One, znaša 350 km/h.

Mercedes-AMG One; Foto: media.mercedes-benz.com

Podobnosti iz sveta Formule 1, so pri Mercedesu prenesli tudi v notranjost elektrificiranega športnika. Sedeži so tesno prilegajoči, voznik pa sedi za volanom z iztegnjenimi nogami. Voznik upravlja avtomobil z oglatim volanom, informacije pa so mu posredovane preko dveh 10-palčnih zaslonov. Ker gre kljub vsemu za cestno vozilo, ima Mercedes-AMG One na voljo klimatski sistem, zvočni sistem, električni pomik stekel in kamera namesto vzvratnega ogledala. Narejenih bo le 275 primerkov prestižnega Mercedes-AMG One, vsak bo stal več kot 2 milijona evrov, prav vsi pa so v tem trenutku tudi že prodani.

Dodatne Informacije

mercedes-benz.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!