iStock_000039198370_Medium
Utrip mesta · zdravje & lepota

Če se niste še nikoli ukvarjali z meditacijo, je verjetno v vas nek majhen delček, ki dvomi v njene učinke in si govori, da to počnejo le hipiji in ljudje s preveč časa. Dan Harris, avtor knjige 10% Happier, je pripravil infografiko prav za takšne skeptike – da boste tudi vi začeli verjeti, da ste z meditacijo lahko vsaj 10% srečnejši.

Nimam časa. To počnejo le hipiji. Prepolno glavo imam. Tako ali tako ne more pomagati. Takšne stvari se nam navadno podijo po glavi, ko nam nekdo omeni meditacijo. V resnici bi morali tudi največji skeptiki vedeti, da so pozitivni učinki meditacije znanstveno še kako dokazani. Meditacija je v boju s stresom najbolj učinkovito orožje. Prav tako znižuje previsok krvni pritisk, zaradi nje postanemo bolj sočutni in bolje sprejemamo tudi sami sebe.

PREBERITE ŠE: 10 prednosti redne telesne aktivnosti, ki nimajo veze z izgubo teže

Dan Harris, avtor knjige 10% Happier je skupaj s sodelavci pri Happify sestavil infografike za vse skeptike, ki dvomijo v učinke meditacije. V njej je predstavil naše najpogostejše izgovore, znanstveno dokazane pozitivne učinke meditacije in nekaj osnovnih navodil, kako začeti.

V resnici je vse kar potrebujete le 5 minut časa na dan – več pa v spodnji infografiki!


Smoothiji pripomorejo k izločanju strupov iz telesa in spodbudijo metabolizem. Jesensko sadno-zelenjavni smoothiji, ki spodbujajo presnovo Spices Zelišča & začimbe: mali dišeči čudeži Bio-Oil_photography_Customer_in_pharmacy_-_Trade_Marketing_Pillar_Manual_low_res Bio Oil – posebna nega kože Closeup on young woman with tablet pc eating fruit salad 5 namigov, kako jesti zdravo tudi, če nimamo veliko časa ·